بهترین محصول برای تیرگی واژن ، زیربغل و …

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

بهترین محصول برای تیرگی

آیا داشتن مناطق خصوصی تاریک طبیعی است؟

بله، طبیعی است که پوست ناحیه خصوصی شما تیره تر از رنگ پوست واقعی باشد. تیره شدن اندام تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می افتد.ترشح هورمون ها باعث تولید ملانین اضافی در ناحیه صمیمی می شود. پوست ناحیه خصوصی را تیره تر می کند در ادامه بهترین محصول برای تیرگی را معرفی خواهیم کرد تا به استایل دلخواه خود برسید.

پوست در قسمت های خصوصی با بزرگ شدن تیره تر می شود. با این حال، تیرگی ناگهانی و بیش از حد می تواند به دلیل یک بیماری یا عفونت زمینه ای باشد. اگر روز به روز لابیای شما تیره تر می شود، باید فوراً با پزشک خود مشورت کنید.

چرا واژن و زیربغل من تاریک است؟ آیا این طبیعی است؟

داشتن یک منطقه خصوصی تاریک طبیعی است. می تواند هر چیزی از صورتی روشن تا قهوه ای تیره باشد. با این حال، از جمله دلایل ایجاد منطقه خصوصی تاریک عبارتند از:

1. اصطکاک باعث تاریک شدن نواحی خصوصی می شود

پوشیدن لباس های تنگ یا نامناسب و لباس های زیر تهویه را محدود می کند و رطوبت را افزایش می دهد. باعث مالش بین ران ها و ایجاد اصطکاک می شود.

هنگامی که پوست دچار اصطکاک می شود، کراتینه شدن رخ می دهد. این فرآیندی است که در آن کراتینوسیت ها (سلول های حاوی کراتین) با حرکت بالاتر در بالاترین لایه پوست، کراتین بیشتری را در مقادیر بیشتری تولید می کنند. آنها همچنین ملانین دارند که منجر به رنگدانه می شود.

فعالیت‌های روزمره مانند پیاده‌روی، ورزش و هرچیزی که سبب ایجاد اصطکاک زیاد شود می تواند روی این قضیه تاثیر داشته باشد.

چگونه از تیرگی بیشتر واژن و زیربغل جلوگیری کنیم؟

به طور منظم ناحیه  را با یک صابون ملایم تمیز کنید.

2. هورمون ها باعث تاریک شدن نواحی خصوصی می شوند

اگر تعجب می کنید که “چرا پوست من در آنجا تیره تر است” یا “چگونه ناحیه واژن خود را روشن کنم” – یکی از پاسخ ها می تواند هورمون باشد. طبق تحقیقات، هورمون اصلی مسئول رنگ پوست استروژن است. ملانین ترشح می کند که باعث تیرگی لابیا می شود. افزایش ناگهانی و سریع سطح استروژن باعث ایجاد رنگدانه های تیره می شود که ممکن است زنان را به سفید کردن ناحیه بیکینی سوق دهد.

چگونه از آن جلوگیری کنیم؟:

تغییرات سبک زندگی مانند خواب کافی، داشتن یک وعده غذایی متعادل برای حفظ تعادل هورمونی به منظور روشن کردن اندام های خصوصی را اعمال کنید.

3. سن باعث تاریک شدن نواحی خصوصی می شود

چرا اندام خصوصی زنان تیره است؟ با افزایش سن، واژن دستخوش تغییرات زیادی می شود. شکل، اندازه و رنگ را تغییر می دهد. از صورتی روشن تا قهوه ای تیره تر متغیر است که باعث ایجاد لکه های سیاه در ناحیه خصوصی می شود. ضخامت با افزایش سن کاهش می یابد و ناحیه رنگدانه می شود. این به این دلیل است که بافت‌های چربی موجود نازک‌تر می‌شوند.

توجه: تیره شدن پوست با افزایش سن طبیعی ترین پدیده است. شما نمی توانید آن را کنترل کنید. در عوض، از این روند لذت ببرید.

بهترین محصول برای تیرگی

4. PCOS باعث ایجاد نواحی خصوصی تاریک می شود

گاهی اوقات، زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک رشد بیش از حد لکه های تیره در اطراف واژن را تجربه می کنند. این وضعیت آکانتوز نیگریکانس نامیده می شود که یکی از علائم PCOS است. در PCOS، تولید آندروژن (هورمون مردانه) در زنان افزایش می یابد. این باعث تغییر در بافت و رنگ واژن می شود.

چگونه از آن جلوگیری کنیم؟:

مصرف غذاهای شیرین که باعث افزایش انسولین می شوند را کاهش دهید. این اثرات نامطلوبی بر PCOS دارد.

5. حذف موهای زائد باعث تاریک شدن نواحی خصوصی می شود

با افزایش سن، واژن شروع به از دست دادن چربی در داخل و اطراف خود می کند. اپیلاسیون و استفاده از کرم ها برای رفع موهای زائد می تواند باعث سوختگی شیمیایی شود. این دلیلی برای تیره شدن واژن می شود. این فرآیند همچنین لایه بالایی پوست را لایه برداری می کند و پوست را حساس تر می کند.

چگونه می توان بیشتر از آن جلوگیری کرد؟:

حذف لیزر به جای اپیلاسیون یا اصلاح روش توصیه شده است.

6. نوع لباس زیر باعث تاریک شدن قسمت های خصوصی می شود

لباس‌های تنگ و نامناسب می‌توانند پوست اطراف واژن را تحریک و کدر کنند. این باعث هایپرپیگمانتاسیون می شود و ممکن است باعث شود که شما تعجب کنید که “چرا واژن من تیره است؟”.

چگونه از آن بیشتر جلوگیری کنیم؟:

لباس های راحتی بپوشید. پارچه های نخی یا طبیعی که رطوبت را از بین می برند، انتخاب کنید.

7. چاقی

یکی دیگر از دلایل تیره شدن اندام تناسلی می تواند دیابت یا چاقی باشد. این حالت آکانتوز نیگریکانس نامیده می شود. منجر به تیره شدن و ضخیم شدن پوست به خصوص در نزدیکی چین های پوستی مانند پشت، زیر بغل و ناحیه خصوصی می شود. بنابراین، برای کنترل وزن خود باید مرتب ورزش کنید و غذای سالم بخورید. همچنین، باید از مصرف بیش از حد قند خودداری کنید زیرا دیابت نیز می‌تواند باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون در ناحیه صمیمی شود.

بهترین محصول برای تیرگی که در این راه به شما کمک خواهند کرد:

بهترین محصول برای تیرگی

کرم روشن کننده گیاهی مناسب انواع پوست سی گل

کرم روشن کننده سی گل که جزو بهترین محصول برای تیرگی بدن است. کاملا گیاهی بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر هست این محصول حاوی ویتامین های:

که هر کدام خواص ویژه ای در اثر بخشی دارند. این محصول به شما کمک می کند تا لک های بدن و تیرگی های بدن خود را از بین ببرید.لازم به ذکر است علاوه بر ترمیم و روشن سازی کلاژن سازی نواحی بدن را نیز انجام می دهد.

بهترین محصول برای تیرگی

کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150:

محصول دوم که  جزو بهترین محصول برای تیرگی است و طرفدار زیادی هم دارد کرم روشن کننده از برند گاتیاو می باشد. طرفدارن این برند و این کرم بسیار از این کرم راضی بودند و توصیه فراوان کردند. . این محصول تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد و برای روشن سازی واژن و زیربغل می تواند به بهترین شکل به شما کمک کند. این محصول تاثیرگذاری سریع داشته و بعد از یک دوره استفاده می توانید تاثیرات را مشاهده کنید.

بهترین محصول برای تیرگی

کرم روشن کننده نقاط حساس بدن بیوآکوا:

1.با پوست ملایم باشید، مراقب پوست باشید.

2. پوست را با رطوبت ضروری تامین می کند و به آن نرمی و آبرسانی می دهد.

3. رنگ پوست را بهبود می بخشد و آن را مرطوب می کند. شکوفه گیلاس یک گل طبیعی مراقبت از پوست است. گل های گیلاس سرشار از پپتیدها و ویتامین ها هستند. آنها به آرامی پوست را تغذیه می کنند و به آن درخشندگی مات می بخشند. خودت را زیباتر کن به بدن خود رنگی جذاب بدهید.

 

برای مشاهده انواع محصولات و استفاده از مشاوره رایگان به سایت تایماز استور مراجعه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *