فواید خشخاش برای دیسک کمر

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

فواید خشخاش برای دیسک کمر

علائم دیسک کمر:

کمردرد یکی از شایع ترین بیماری ها در جامعه مدرن است زیرا 60 تا 80 درصد جمعیت حداقل یک بار در طول زندگی خود آن را تجربه کرده اند. در بین بیماری های کمردرد، دیسک کمر شایع ترین بیماری است که باعث کاهش انحنای نرمال کمر و ایجاد سفتی عضلانی می شود. همچنین باعث بی‌ثباتی مفصل ساکروایلیاک می‌شود در ادامه از فواید خشخاش برای دیسک کمر و معرفی این گیاه فوق العاده خواهیم گفت.

زیرا مفاصل فاست و رباط‌ها با تاب برداشتن لگن و افزایش زاویه شیب تحلیل می‌روند. همچنین باعث ایجاد کمردرد مداوم و تزریق ریشه عصبی بین پاها می‌شود، زیرا نشستن صحیح را دشوار می‌کند و وضعیت بدن را تغییر می‌دهد و به دلیل ضعیف شدن عضلات اطراف ستون فقرات، مشکلاتی در تعادل و راه رفتن ایجاد می‌شود.

حفظ وضعیت نشستن یا ایستادن را دشوار می کند زیرا نمی تواند ضربه وارد شده به پشت را پراکنده کند.. مراقبت های بهداشتی مداوم و بهبود عملکردی مورد نیاز است زیرا این علائم می تواند باعث عود بیماری در همان ناحیه و فتق در سایر بخش ها شود. از این رو، انجام زودهنگام، ورزش و تمرین ضروری است.

خشخاش

خشخاش معمولی یک گونه گیاهی از خانواده خشخاش (Papaveraceae) است. پماد رایج گل خشخاش را می توان برای سرماخوردگی و ناراحتی های تنفسی و همچنین برای اختلالات خواب به عنوان یک ماده آرام بخش و آرام بخش استفاده کرد.

عصاره خشخاش به طور سنتی برای آرام کردن عضلات صاف مورد استفاده قرار می‌گرفته و به طور بالقوه در درمان اسهال و گرفتگی شکم مفید است. از عصاره آن به عنوان مسکن و ضد سرفه استفاده شده است. روغن دانه خشخاش به عنوان وسیله ای برای شیمی درمانی و برای تشخیص فیستول استفاده می شود. با این حال، هیچ آزمایش بالینی برای حمایت از این موارد وجود ندارد. مرفین از خشخاش تهیه می شود.

گیاه شناسی

70 تا 100 گونه مختلف از خشخاش وجود دارد. خشخاش خشخاش یک ساله کوچک است، اما سایر گونه های خشخاش ممکن است یکساله، دو ساله یا چند ساله باشند. گل‌های درخشان جنس Papaver دارای رنگ‌هایی از سفید تا قرمز تیره و بنفش هستند. رنگ دانه‌های گیاهان از کرم روشن تا آبی مایل به سیاه متفاوت است و تعداد زیادی هسته و هسته‌دار هستند. شیره غلاف بذر ممکن است سفید، نارنجی یا قرمز باشد.

فواید خشخاش برای دیسک کمر

فواید خشخاش برای دیسک کمر

پماد خشخاش را با گیاهان خاصی که برای درمان سوختگی در نظر گرفته شده است ترکیب می کند. به عنوان پماد سوختگی خشخاش نیز شناخته می شود. برای از بین بردن گرما، رفع سموم آتش، رطوبت خشک، بستن زخم ها، پراکنده کردن تورم، توقف درد و تغذیه و مرطوب کردن پوست عمل می کند.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله پماد خشخاش مراجعه کنید

همانگونه که توضیح داده شد گیاه خشخاش نوعی مسکن بوده که می تواند انواع درد را بهبود بخشد. این محصول فوق العاده هیچگونه اعتیاد ایجاد نمی کند و پس از رفع درد می توانید به راحتی استفاده از آن را متوقف کنید.

برای مشاهده انواع محصولات و استفاده از مشاوره رایگان به سایت تایماز استور سر بزنید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *