سفید کردن واژن و زیربغل و لایه برداری در خانه

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

 

سفید کردن واژن و زیربغل

در ابتدا باید بگم هیچ مشکلی با پوست شما وجود ندارد!

سفید کردن واژن و زیربغل و سایر نقاط بدن از چالش های بانوان زیادی بوده و هست.هایپرپیگمانتاسیون (نقاط تیره)  روی پوست با هر رنگی  طبیعی است و می تواند ناشی از موهای زیر پوستی، برآمدگی های تیغ، آکنه، پوسته پوسته شدن، بثورات، التهاب، جای زخم، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا هورمون ها باشد .

اما در مقابل فرمول طبیعی کوجیک اسید و چای سفید  که توسط متخصصین ایجاد شده است، شانسی ندارد .

درادامه راه کار هایی را معرفی می کنیم که پس از استفاده می توانید با اطمینان هر نوع لباس مجلسی یا راحتی که باعث نمایان شدن زیربغل شما می شود را امتحان کنید

آیا استفاده از کرم سفید کننده در قسمت های خصوصی بی خطر است؟

دکتر مانجولا آناگانی، متخصص زنان مشهور و دریافت‌کننده جایزه Padma Shri، می‌گوید: «کرم‌های سفیدکننده موجود برای سفید کردن واژن ممکن است حاوی استروئیدهایی باشند که می‌توانند بسیار خطرناک باشند و کاربر را مستعد ابتلا به عفونت‌ها کنند. پوست ممکن است به دلیل استفاده از استروئیدها نازک شود و ممکن است آتروفیک شود. پس باید در انتخاب اینگونه محصولات حساسیت زیادی به خرج داد.

چگونه کل واژن را سفید کنم؟

فرآیند سفید کردن اندام تناسلی خارجی  کمی صبر و حوصله لازم دارداست. با کمک کرم های موضعی، لیزر درمانی، لایه بردارهای شیمیایی، پمادها و سرم های موجود در بازار مخصوصاً برای این منظور قابل انجام است.

چگونه قسمت خصوصی خود را درخشان کنم؟

چند روش طبیعی برای روشن کردن مناطق تاریک خصوصی:

1. تعادل pH را برای روشن کردن نواحی خصوصی تاریک حفظ کنید.چگونه این می تواند ناحیه شرمگاهی شما را سفید کند؟

واژن حساس است. حفظ سطح pH 7 برای روشن کردن، التیام و روشن کردن ناحیه واژن ضروری است. در اینجا چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • از صابون های تند و دوش بپرهیزید.
  • مکمل پروبیوتیک مصرف کنید.
  • تامپون ها را به طور مرتب عوض کنید
  • در حین رابطه جنسی از محافظ استفاده کنید

سفید کردن واژن و زیربغل

2. بهداشت واژن برای سفید کردن واژن و زیربغل و…

مواد طبیعی به آرامی ناحیه صمیمی را لایه برداری می کنند، آن را روشن می کنند و همچنین به مقابله با خارش واژن در این فرآیند کمک می کنند. همچنین هیچ گونه عوارض جانبی چنین موادی وجود ندارد. همچنین می توانید این موارد را برای تیره شدن قسمت داخلی ران و لکه های سیاه روی پاها امتحان کنید. این کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه به طور طبیعی لکه های تیره روی پاها را به سرعت از بین ببرید و چگونه قسمت های تیره داخلی ران و ناحیه شرمگاهی را روشن کنید. علت تیره شدن قسمت داخلی ران چیست؟ هنگام تولید ملانین، رنگدانه‌ای که به پوست رنگ می‌دهد، بیش از حد در قسمت داخلی ران‌ها وجود دارد. برخی از راه ها عبارتند از:

  • مقدار مساوی شکر و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید تا اسکراب درست شود و هفته ای 2 تا 3 بار از آن استفاده کنید.
  • آلوئه ورا را که کلاژن را افزایش می دهد، تقریباً 30 دقیقه بمالید و سپس آن را بشویید.

3. محصولات مراقبت از واژن را برای سفید کردن واژن و زیربغل درست کنید

اگر پول خود را در محصولات مراقبت از واژن سرمایه گذاری می کنید، مطمئن شوید که پول شما صرف خرید محصولات مناسب می شود. برخی از راه‌های سفید کردن طبیعی ناحیه خصوصی عبارتند از:

  • از کرم های معطر سفید کننده واژن و کرم های رفع سیاهی قسمت های خصوصی خودداری کنید. آنها حاوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است اندام تناسلی را تحریک کنند.
  • سطح pH محصولات خود را بررسی کنید تا واژن شما سفید شود. سطح pH واژن 3.8-4.5 طبیعی در نظر گرفته می شود. با این حال، این می تواند بر اساس سن تغییر کند.
  • محصولات ساخته شده از مواد طبیعی را به جای مواد شیمیایی ترجیح دهید.

پیروی از این مراحل مطمئناً اندام های خصوصی شما را به طور طبیعی روشن می کند و حتی ممکن است قسمت های بیرونی واژن را روشن کند.

4. لباس راحت برای سفید کردن واژن و زیربغل

پوشیدن لباس های گشاد باعث تهویه مناسب می شود. باعث کاهش تجمع رطوبت در نواحی واژن و اطراف آن می شود. لباس های نخی سبک و مطبوع هستند و راحتی بیشتری را ارائه می دهند.

در صورت عفونت به پزشک مراجعه کنید:

رنگ واژن نباید شما را آزار دهد. شما در حالت ایده آل نباید نگران این باشید که چگونه واژن خود را سفیدتر کنید. با این حال، اگر از تحریک و التهاب مداوم رنج می برید، با یک متخصص مشورت کنید. توصیه می شود قبل از استفاده از داروهای خانگی برای روشن کردن اندام های تناسلی، به متخصص پوست و زنان مراجعه کنید.

5. مرطوب کردن

پوست ناحیه صمیمی شما نیز مانند بقیه پوست به مرطوب کننده نیاز دارد. می توانید مرطوب کننده را در قسمت داخلی ران یا اطراف فرج بمالید. می تواند به بهبود کیفیت بافت و جلوگیری از خارش و خشکی کمک کند. با این حال، هنگام استفاده از مرطوب کننده در ناحیه صمیمی خود باید بسیار مراقب باشید. از استفاده از هرگونه کرم یا لوسیون نزدیک به واژن خودداری کنید

سفید کردن واژن و زیربغل

6. بعد از تمرین لباس عوض کنید

یکی دیگر از درمان های طبیعی که می تواند به شما کمک کند تا قسمت های خصوصی تیره را به طور طبیعی روشن کنید، تعویض لباس های خود بعد از هر تمرین است. لباس های شما ممکن است به دلیل تعریق به ناحیه تناسلی شما بچسبد و ممکن است باعث اصطکاک شود. همچنین ممکن است باعث عفونت باکتریایی شود که می تواند منجر به تیره شدن پوست شود. بنابراین، شما باید بعد از تمرین حمام کنید یا لباس خود را عوض کنید.

7. از شستشوهای صمیمی استفاده کنید

اگر پوست ناحیه صمیمی شما به دلیل عفونت تیره‌تر می‌شود، می‌توانید از شست‌وشوهای خصوصی بدون نسخه استفاده کنید. آنها می توانند به بازگرداندن pH طبیعی ناحیه تناسلی کمک کنند. با این حال، همیشه بهتر است قبل از استفاده از محصولات شستشوی ناحیه صمیمی با پزشک مشورت کنید.

8. روغن زیتون

شما همچنین می توانید از روغن زیتون یا روغن نارگیل برای روشن کردن ناحیه تاریک خصوصی خود استفاده کنید. بر اساس تحقیقات، روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل و زیتون دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند که باعث التیام و ترمیم پوست می شوند. چند قطره روغن روی دستان خود بریزید، آن را بمالید و سپس به آرامی ناحیه مورد نظر را برای چند دقیقه ماساژ دهید. از مالیدن روغن در نزدیکی واژن خودداری کنید

9. رژیم غذایی مغذی

طبق تحقیقات، رژیم غذایی غنی از ویتامین C برای سلامت پوست مهم است. همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی ملایم پوست است. بنابراین، خوردن غذاهای غنی از ویتامین C مانند انواع توت ها، کلم بروکلی، فلفل دلمه ای، پاپایا، آناناس، پرتقال و کلم می تواند به روشن شدن مناطق تاریک خصوصی کمک کند.

10. رژیم غذایی مغذی

طبق تحقیقات، رژیم غذایی غنی از ویتامین C برای سلامت پوست مهم است. همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی ملایم پوست است. بنابراین، خوردن غذاهای غنی از ویتامین C مانند انواع توت ها، کلم بروکلی، فلفل دلمه ای، پاپایا، آناناس، پرتقال و کلم می تواند به روشن شدن مناطق تاریک خصوصی کمک کند.

برای مشاهده انواع محصولات و استفاده از مشاوره رایگان می توانید به سایت تایماز استور سر بزنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *