فواید قهوه

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

فواید قهوه

چند فایده برای سلامتی که نمی دانستید قهوه دارد:

آه، قهوه، آن نوشیدنی خوشمزه تیره شیرین که همه ما را با پیشینه ها، مشاغل و علایق مختلف متحد می کند. هم افسر و هم جنایتکار، هم استاد و هم دانشجو، هم رئیس و هم کارمند را گرد هم می آورد.قهوه هزاران سال است که وجود داشته است، اما تا همین اواخر متوجه نشده بودیم که در واقع چقدر قهوه فواید باورنکردنی دارد.

آیا شما قهوه خور هستید؟ پس این شش مزیت شگفت‌انگیز برای سلامتی را که شاید نمی‌دانستید قهوه دارد، بررسی کنید.

قهوه از شما در برابر بیماری محافظت می کند.

مطالعات اخیر نشان داده است که نوشیدن قهوه از ما در برابر انواع بیماری‌های مختلف مانند دیابت نوع دوم، بیماری پارکینسون، بیماری کبد، بیماری آلزایمر، زوال عقل و انواع مختلف سرطان محافظت می‌کند. حتی ثابت شده است که نوشیدن قهوه باعث بهبود سلامت قلب می شود. این یک نوشیدنی شگفت انگیز است،

قهوه منبع آنتی اکسیدان است.

در دنیای غرب، قهوه بزرگترین منبع آنتی اکسیدان در رژیم غذایی ما است. قهوه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است. در حالی که میوه ها و سبزیجات نیز حاوی آنتی اکسیدان هستند، بدن ما بیشترین جذب را از قهوه دارد. در واقع، مطالعه‌ای که توسط مجله تغذیه انجام شد، حتی نشان داد که اکثر مردم آنتی‌اکسیدان‌های بیشتری از قهوه نسبت به میوه‌ها و سبزیجات دریافت می‌کنند.

قهوه می تواند استرس را کاهش دهد.

محققان اخیرا دریافته‌اند که حتی بوی قهوه می‌تواند به کاهش استرس، به‌ویژه استرس ناشی از کم‌خوابی کمک کند. مطالعه‌ای روی موش‌ها در دانشگاه ملی سئول نشان داد افرادی که در معرض بوی قهوه قرار گرفته‌اند، تغییراتی در پروتئین‌های مغزشان با استرس مرتبط است. این بدان معناست که ما آن را تصور نمی‌کردیم – قهوه واقعاً صبح‌ها ما را از رختخواب بیرون می‌آورد!

فواید قهوه

قهوه با افسردگی مبارزه می کند.

نه تنها قهوه ما را شادتر می کند. همچنین با افسردگی مبارزه می کند و خطر خودکشی را کاهش می دهد. در یک مطالعه توسط موسسه ملی سلامت، شرکت کنندگانی که چهار فنجان قهوه یا بیشتر در روز می‌نوشیدند، حدود 10 درصد کمتر در معرض افسردگی و افکار خودکشی بودند. و چرا قهوه ما را اینقدر خوشحال می کند؟ ما می توانیم از آنتی اکسیدان ها برای آن تشکر کنیم!

قهوه توانایی بدنی را افزایش می دهد.

حتی ثابت شده است که قهوه عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد. کافئین باعث افزایش تعداد اسیدهای چرب در جریان خون می شود که به نوبه خود توسط ماهیچه ها جذب شده و برای سوخت سوزانده می شوند. این باعث می شود ذخایر کربوهیدرات های بدن برای آینده ذخیره شود و قهوه منبع عالی انرژی برای ورزشکاران استقامتی باشد.

قهوه به شما کمک می کند بیشتر عمر کنید.

صبر کن چی؟ با قهوه واقعاً می توانیم عمر طولانی تری داشته باشیم؟

بله! یکی از فواید قهوه که خیلی از افراد نمی دانند این مورد است.البته با تعداد بیماری هایی که از آن جلوگیری می کند قطعا کمک می کند. با این حال، یک مطالعه از موسسه ملی بهداشت حتی نشان داد که نوشیدن قهوه خطر مرگ را در مردان 20 درصد و در زنان تا 26 درصد در یک دوره 18 تا 24 ساله کاهش می دهد. زندگی ابدی اینجا آمدیم!

لایه برداری پوست

تفاله های قهوه یک لایه بردار عالی است. مایه ها در آب حل نمی شوند، که باعث می شود سلول های مرده پوست را پاک کنند.

نتایج یک مطالعه در سال 2013 نشان می دهد که مواد موجود در قهوه به سلامت پوست نیز کمک می کند. اسید کافئیک، یک آنتی اکسیدان، ممکن است سطح کلاژن را افزایش داده و پیری زودرس سلول ها را کاهش دهد.

کافئیک اسید همچنین دارای خواص ضد میکروبی است، به این معنی که ممکن است به محافظت از پوست در برابر میکروب ها کمک کند. تایید این یافته ها به مطالعات بیشتری در انسان نیاز دارد.

فواید قهوه

 از بین بردن پف چشم

قهوه ممکن است برای افرادی که چشم های پف کرده و ملتهب دارند مفید باشد.

کافئین جریان خون را تحریک می کند و رگ های خونی را گشاد یا گشاد می کند. این جریان خون را افزایش می دهد که می تواند به سفت شدن طبیعی پوست کمک کند. نتیجه ممکن است کاهش تجمع مایع زیر چشم باشد.

سایر ترکیبات موجود در قهوه مانند اسیدهای کلروژنیک نیز ممکن است التهاب اطراف چشم را کاهش دهد.سعی کنید دور چشم ها را با خمیر قهوه بسیار ریز آسیاب شده و مایع خود قهوه بمالید.

محافظت در برابر آفتاب

از دیگر فواید قهوه حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول است. اینها ممکن است به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) و برخی از علائم پیری مرتبط با قرار گرفتن در معرض خورشید کمک کنند.

نویسندگان مطالعه‌ای در سال 2015 به این نتیجه رسیدند که شرکت‌کنندگانی که بیشترین مصرف پلی‌فنول‌ها را از قهوه یا منابع دیگر داشتند، لکه‌های پیری UV کمتری روی صورت خود داشتند. شرکت کنندگان زنان ژاپنی 30 تا 60 ساله بودند. تایید این یافته ها به تحقیقات بیشتری نیاز دارد.نوشیدن قهوه یا استفاده از آن روی پوست راه های ساده ای برای رساندن این آنتی اکسیدان ها به بدن است.

کاهش سلولیت

قهوه همچنین ممکن است به کاهش ظاهر سلولیت روی پوست کمک کند.یک مطالعه کوچک منبع معتبر گزارش داد که یک محصول لاغری موضعی حاوی کافئین و چندین ماده فعال دیگر در کاهش سلولیت سرسخت در زنان موثرتر از یک محصول دارونما بود.

با این حال، از این مطالعه، نمی توان گفت که آیا کافئین، ماده دیگر یا ترکیبی نتایج را ایجاد کرده است یا خیر.یک فرد می‌تواند از تفاله‌های قهوه تازه و مرطوب برای پاک کردن و لایه‌برداری نواحی سلولیت استفاده کند. لایه برداری همچنین ممکن است به صاف شدن پوست و تحریک جریان خون کمک کند.

فواید قهوه

 

درمان آکنه

آنتی اکسیدان ها، محرک ها و اسیدهای کلروژنیک موجود در قهوه ممکن است آن را به یک اسکراب صورت موثر برای مبارزه با آکنه تبدیل کنند.

فواید قهوه در درمان آکنه نیز نفوذ کرده. آکنه زمانی اتفاق می‌افتد که چربی، سلول‌های مرده پوست و سایر مواد منافذ را مسدود می‌کنند که می‌تواند توسط باکتری‌ها عفونی شود و در نتیجه التهاب ایجاد شود.شستشوی صورت با تفاله قهوه می تواند به پاک کردن سلول های مرده پوست و باز کردن منافذ پوست کمک کند.اسیدهای کلروژنیک موجود در قهوه ممکن است التهاب را کاهش داده و در برابر برخی از گونه‌های باکتری محافظت کنند.

مو و پوست سر

پوست سر و مو به طور طبیعی اسیدی هستند. دانشمندان اسیدیته یک ماده را با استفاده از مقیاس pH اندازه گیری می کنند.

هر چه مقدار pH کمتر باشد، یک ماده اسیدی تر است. مقدار pH کمتر از 7 اسیدی در نظر گرفته می شود، در حالی که pH بالاتر از 7، بازی یا قلیایی است. فیبرهای مو دارای PH 3.67 منبع مورد اعتماد هستند، در حالی که PH سر 5.5 منبع معتبر است.

استفاده از محصولات مو که PH بالاتری نسبت به مو دارند ممکن است باعث تیرگی، وز و آسیب شود.قهوه به طور طبیعی اسیدی است. انجمن دندانپزشکی آمریکا مقدار pH 5.11 را به بو دادن متوسط ​​یک برند بزرگ می دهد.استفاده از قهوه روی موها می تواند راهی عالی برای کمک به تعادل مجدد سطح pH مو و پوست سر باشد.

رنگ کردن مو

افرادی که موهای قهوه ای دارند به دنبال عمق بخشیدن به رنگ طبیعی خود هستند، ممکن است بخواهند قهوه درمانی را امتحان کنند.

برای تیره کردن مو با قهوه:

چند فنجان بزرگ قهوه غلیظ دم کنید و بگذارید تا دمای اتاق خنک شود.
قهوه را به یک ظرف بزرگ اضافه کنید. یک فنجان تمیز و یک کش مو یا کلاه دوش دم دست داشته باشید.
ابتدا سر را روی حوض خم کنید.
با استفاده از فنجان، قهوه را بردارید و روی سر بریزید تا تمام موها کاملاً خیس شوند.
موها را به آرامی بچرخانید، سپس آن ها را به صورت کش بچینید یا از کلاه دوش استفاده کنید.
بگذارید قهوه بین 30 دقیقه تا 3 ساعت خیس بخورد.
موها را زیر دوش آبکشی کنید.
برای رنگ تیره تر، این کار را تکرار کنید

شکی در این نیست، فواید قهوه فوق‌العاده‌ هستند، بنابراین آن‌ها را امتحان کنید و به کافه یا رستوران محلی خود برای یک فنجان جو خوشمزه سری بزنید. و به یاد داشته باشید: سالم بمانید، قهوه بنوشید

برای اطلاعات بیشتر درمورد فواید قهوه می توانید به مقاله های زیر سر بزنید.

انواع ماسک مو خانگی با قهوه

انواع ماسک صورت خانگی با قهوه

 

برای مشاهده انواع محصولا و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت تایماز استور مراجعه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *