ماسک مو با قهوه

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

ماسک مو با قهوه

فواید قهوه برای مو

قهوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌های زیادی است که از چند جهت برای موهای شما مفید هستند. مطالعات نشان داده اند که کافئین توانایی تحریک و تقویت رشد مو، کاهش ریزش مو و ضخیم تر و بلندتر کردن موها را دارد.

به بازیابی رشد کمک می کند

استفاده از قهوه برای مو، به تحریک فولیکول های مو کمک می کند و رشد مو را سرعت می بخشد. کافئین همچنین گردش خون را در پوست سر شما بهبود می بخشد، که به نوبه خود اجازه می دهد تا مواد مغذی به طور موثرتری به پوست سر شما برسد. این باعث رشد سریع و سالم مو می شود.

موهای نرم و براق

اگر موهای شما کدر، خشک و زیر آب و هوا به نظر می رسند، کمی قهوه تاثیر زیادی خواهد داشت. آنتی اکسیدان های موجود در فلاونوئیدها نه تنها مانند یک نرم کننده طبیعی مو عمل می کنند، بلکه به رشد مو کمک می کنند و باعث می شوند موها احساس نرمی و لطافت داشته باشند. این امر مدیریت یال شما را نیز آسان تر می کند.

مانند یک رنگ طبیعی عمل می کند

قهوه برای زمانی که می خواهید به طور طبیعی آن خاکستری های مزاحم را رنگ کنید عالی است. رنگ تیره قهوه موها را لکه دار می کند و رنگی بر روی موهای سفید یا خاکستری شما ایجاد می کند. برای زمانی که به یک تعمیر سریع نیاز دارید و می خواهید آن را بپوشانید عالی است.

پوست سر شما را سم زدایی می کند

استفاده از قهوه برای مو به عنوان اسکراب به سم زدایی پوست سر و پاکسازی کامل آن کمک می کند. این کار از تجمع محصول، چربی اضافی خلاص می شود و همچنین باعث سلامت پوست سر می شود.

موها را باز می کند

اسپری قهوه تازه دم کرده روی موهایتان گره گشایی می کند. یکی از فواید قهوه برای مو این است که به نرم شدن ساقه مو کمک می کند. این امر باعث می شود گره زدن موهای شما بدون هر گونه آسیب بسیار آسان تر شود

ماسک مو با قهوه

نحوه استفاده از قهوه برای مو

به غیر از فنجان قهوه روزانه، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از قهوه برای مو استفاده کنید. قهوه از طریق یک ماسک حالت دهنده مو یا آبکشی با شامپو، یکی از این مواد است که به راحتی پیدا می شود و در روتین موهای شما گنجانده می شود. به پایین پیمایش کنید تا روش های استفاده از قهوه را برای افزایش موهای خود مشاهده کنید.

شستشوی قهوه

شستشوی قهوه برای زمانی که می خواهید سریع پوست سر خود را تمیز کنید، گردش خون آن را تقویت کنید یا حتی موهای خود را نرم یا صاف کنید، عالی است.

عناصر:

2-4 فنجان قهوه دم کرده (خنک شده)

بطری اسپری

یک حوله یا کلاه دوش کهنه

روش:

مرحله 1 – قهوه دم کرده خنک را در بطری اسپری بریزید. پس از شامپو کردن و حالت دادن به موهای خود، قهوه را روی موهای خود بپاشید.

مرحله 2 – محصول را به مدت 3 تا 4 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید و آن را در یک حوله یا کلاه دوش کهنه بپیچید تا از فرورفتن آن جلوگیری کنید. بگذارید 20 دقیقه بماند.

مرحله 3 – مخلوط قهوه را با آب ولرم بشویید و موهای خود را خشک کنید

ماسک مو با قهوه

ماسک مو قهوه + نارگیل

این ماسک مو از قدرت روغن نارگیل و قهوه استفاده می کند تا موهای شما را نرم و صاف کند. استفاده مداوم همچنین به تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش بیشتر مو کمک می کند.

عناصر:

¼ فنجان روغن نارگیل

1 قاشق غذاخوری پودر قهوه

روش:

مرحله 1 – روغن نارگیل را گرم کنید تا گرم شود و خیلی داغ نشود. یک قاشق غذاخوری پودر قهوه را اضافه کنید و مخلوط کنید تا خمیری به دست آید

مرحله 2 – خمیر را به ریشه های خود ماساژ دهید و اجازه دهید حدود 15 دقیقه بماند. موهای خود را با شامپو بشویید و بعد از نرم کردن آن فراموش نکنید.

ماسک مو قهوه + زرده تخم مرغ

پروتئین فراوان، این ماسک مو به تقویت موهای شما، جلوگیری از شکافتن انتهای مو، ترمیم آسیب و موارد دیگر کمک می کند. با این ماسک حالت دهنده عمیق می توانید از فواید قهوه برای مو بهره مند شوید.

عناصر:

1 قاشق غذاخوری پودر قهوه

زرده تخم مرغ 1 عدد

روش:

مرحله 1 – قهوه را با تخم مرغ مخلوط کرده و آنقدر هم بزنید تا به شکل خمیر درآید. خمیر را روی پوست سر و طول موهایتان بمالید و بگذارید یک ساعت خیس بخورد. می توانید در حالی که خمیر هنوز خیس است، پوست سر خود را برای تحریک گردش خون ماساژ دهید. آن را با آب ولرم بشویید و از یک شامپوی ملایم برای شستشوی کامل آن استفاده کنید.

همچنین می توانید در مقاله” فواید قهوه چیه؟” اطلاعات بیشتری درمورد قهوه و فواید آن برای مو بدست آورید

برای مشاهده انواع محصولا و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت تایماز استور مراجعه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *