فواید حنا

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

فواید حنا

حنا چیه؟

حنا اغلب مترادف با جشن است. اما آیا می‌دانستید که به‌خاطر فهرست گسترده‌ای از فواید سلامتی و زیبایی که قدمت برخی از آنها به 5000 سال قبل بازمی‌گردد. معروف است؟قبل از اینکه به فواید حنا برای موها بپردازیم. بیایید در مورد حنا و خواص آن بیشتر بیاموزیم.

حنا چیست و چه چیزی آن را بسیار خاص می کند؟

محصولات موی حنا از درخت حنای گرمسیری گرفته می شود. این گیاه که برای آب و هوای گرم و خشک . در سراسر آفریقا، آسیا و شمال استرالیا مناسب است، برای هزاران سال به عنوان رنگ، دارو و در اعمال فرهنگی. به ویژه اسلام مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید. گیاه را با شکوفه های سفید یا قرمز مایل به کرم، برگ های سبز، شاخه های خاردار و رایحه بسیار معطر آن شناسایی کنید.

خواص دارویی حنا

یکی از مستندترین ویژگی های حنا، اثر خنک کنندگی آن است. در مصر باستان، مردم از این خاصیت با پودر کردن برگ‌های حنا به صورت خمیری استفاده می‌کردند . تا به عنوان محافظت در برابر گرما روی پوست خود بمالند. امروزه، مطالعات نشان می‌دهد که حنا در کنار درمان‌های مو و پوست سر ممکن است . پتانسیل ضد سرطانی داشته باشد و کشت آن را به‌ویژه سودآور کند.

حنا به عنوان یک رنگ قوی

یکی دیگر از رازهای برگ حنا توانایی قوی آنها در رنگ کردن مو، پوست، ناخن و پارچه است. در حالی که کف دست‌های آغشته به حنا (مهندی) ممکن است رایج‌ترین شکل باشد، رنگ‌های موی حنا به دلیل رنگ‌های زنده و فرمول‌های حجم‌دهنده‌شان به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند.

فواید حنا برای سلامتی مو

ما خواصی را پوشش داده‌ایم که به محبوبیت حنا به عنوان یک دارو و لوازم آرایشی کمک کرد. اکنون بدون بحث بیشتر، در اینجا فواید مورد علاقه ما حنا برای موهایی که به همان اندازه سالم و زیبا هستند، آورده شده است.

1. حنا باعث رشد مو می شود

سرشار از آنتی اکسیدان است که به بهبود رشد مو کمک می کند، رنگ موی حنا، شامپوها و نرم کننده ها همگی برای رسیدن به تارهای موی پرتر و ضخیم تر عمل می کنند. این خواص آنتی اکسیدانی در هسته آنها محافظ است و با ریزش مو در گیاهخواران و گیاهخواران و همچنین آسیب خورشید ناشی از اشعه ماوراء بنفش مبارزه می کند.

2. رفع موهای آسیب دیده

مراقبت از مو با حنا راه حل ایده آلی برای افرادی است که با موهای شکسته، وز یا خارج از کنترل سروکار دارند. حنا با توانایی غیرعادی برای از بین بردن استرس اکسیداتیو – یعنی عدم تعادل رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها در بدن ما – می تواند موهای آسیب دیده را به شکوه قبلی خود بازگرداند. برای دستیابی به موهای سالم در خانه، به سادگی به صورت نیمه منظم استفاده کنید.

3. پاکسازی عمیق

یکی از فواید فوق‌العاده حنا برای مو و پوست سر این است که باعث پاکسازی عمیق و حالت‌دهی موها می‌شود و آنها را به زیبایی ابریشمی در لمس و بوی الهی می‌دهد. با موهای خشک یا چرب خداحافظی کنید و پوست سر خود را ببینید که از آن تشکر می کنید.

4.موهای نرم شده به عنوان یکی از فواید حنا برای مو

فواید حنا

5. با شوره و پوسته پوسته شدن سر مبارزه می کند

می‌توانید روی نرم‌کننده حنا برای پوست‌های حساس حساب کنید، زیرا فرمول پوستی آن کثیفی‌ها و چربی‌های ناخواسته را از موهایتان پاک می‌کند، قبل از اینکه رطوبت را حفظ کند و مواد مغذی را احیا کند. از آنجایی که خواص ضد قارچی و ضد میکروبی حنا به کنترل خارش و سوزش کمک می کند، خارش به زودی باقی مانده از گذشته خواهد بود.

6. ایده آل برای مبتلایان به آلرژی

وقتی صحبت از مراقبت از موی ضد حساسیت به میان می آید، ترکیبات گیاهی پادشاه هستند. حنا نه تنها حاوی تمام پروتئین های ضروری مورد نیاز برای جوان سازی موهای شما است، بلکه مواد شیمیایی مصنوعی مضر مانند PPD، آمونیاک و سولفات ها را از بین می برد. استفاده از حنا بی خطر است و یک جایگزین عالی برای رنگ های شیمیایی است، چه مبتلا به آلرژی باشید و چه بخواهید خطر ابتلا به آن را کاهش دهید.

7. متعادل کردن pH

به لطف لیست مواد تشکیل دهنده حاوی خواص دارویی، می توان گفت که با حنا درخشندگی طولانی مدت می شود. این معجون گیاهی باعث متعادل شدن PH مو و پوست سر شما در عمق فولیکول‌ها می‌شود تا یک تنظیم مجدد سالم داشته باشید.

8. قدرت گیاهی!

هیچ چیز وقت گیرتر از تحقیق در مورد اعتبار اخلاقی هر محصول مو و زیبایی که می خریم نیست – اما تغییر به محصولات حنا این کار را بدون دردسر می کند. حنای گیاهی کاملا طبیعی، گیاهی و بدون افزودنی، انتخابی ایده آل برای خریداران با وجدان است. بنابراین حنا نه تنها برای سر شما، بلکه برای کره زمین نیز مفید است!

فواید زیبایی شناختی حنا

ما در مورد فواید مراقبت از موی حنا برای سلامتی صحبت کرده‌ایم، اما در مورد ظاهر هیجان‌انگیز آن چطور؟ همانطور که مشخص است وقتی صحبت از زیبایی شناسی می شود، چیزهای زیادی برای فریاد زدن وجود دارد.

9. محو شدن طبیعی

اگر این شما را متقاعد نمی کند که به رنگ موی حنا روی بیاورید، نمی دانم چه خواهد شد! در مقایسه با رنگ های جعبه مصنوعی، رنگ موی حنا به طور طبیعی بسیار محو می شود. بخش هایی که قبلا رنگ شده اند به طور یکنواخت با رشد مو ترکیب می شوند و هیچ یک از تضادهای ناگهانی مرتبط با موهای سفید شده را نخواهید دید – و هیچ کس این را نمی خواهد.

10. تطبیق پذیری بی پایان

زیبایی حنا در این است که برای انواع موها و مدل‌ها از موهای آفرو و تاریک گرفته تا فرهای شل‌تر و موهای صاف کار می‌کند – این حتی شامل ریش نیز می‌شود! فواید حنا برای سلامتی جهانی است و سایه ای برای همه وجود دارد.

11. خاکستری ها را پنهان کنید

اگر به دنبال رنگ طبیعی هستید که خاکستری را بپوشاند، دیگر به دنبال آن نباشید. با حنا می توانید خاکستری ها را به طور همزمان تقویت و رنگ کنید. حنا به جای شکستن پیوندهای موهای شما مانند سفید کننده، به فولیکول ها متصل می شود و لایه ای از درخشندگی، رنگ و محافظت می کند. اگر به دنبال درخشش جوانی هستید، این عالی است.

فواید حنا

12. رنگ با ماندگاری طولانی

با توجه به نحوه چسبیدن حنا به موهای شما، می تواند بیشتر از رنگ موی معمولی شما دوام بیاورد. به طور کلی، شما 4 تا 6 هفته پس از استفاده اولیه خود شاهد محو شدن خواهید بود، اما نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ماندگاری بیشتر رنگ موی حنا از آنها استفاده کنید.

13. چرخ رنگ در اختیار شماست

اکنون، شاید لذت بخش ترین فواید حنا برای مو: شما می توانید هر رنگ طبیعی را که می خواهید باز کنید! از آنجایی که حنا 100% گیاهی و فاقد مواد شیمیایی است، به طور هماهنگ با رنگ های موجود شما ترکیب می شود. قبل از اینکه رنگ های حنای خود را برای کار جادویی ترکیب کنید، به سادگی با یک نمودار رنگ مشورت کنید.

برای مشاهده انواع محصولا و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت تایماز استور مراجعه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *