فواید سدر برای ریزش مو

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

Free photo cedar or pine nuts

سدر چیه؟

Cedrus با نام رایج انگلیسی cedar، سرده ای از درختان مخروطی از خانواده گیاهی Pinaceae (زیر خانواده Abietoideae) است. آنها بومی کوه های هیمالیا غربی و منطقه مدیترانه هستند و در ارتفاعات 1500 تا 3200 متر در هیمالیا و 1000 تا 2200 متر در دریای مدیترانه وجود دارند.سدر از گیاهانی است که برای ریزش مو فواید زیادی دارد مانند رزماری (که در مقاله ای جدا بررسی شده). در ادامه فواید سدر برای ریزش مو را نیز بررسی خواهیم کرد.

روغن چوب سدر گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد، به این معنی که رشد مو بهتر حمایت می شود و فولیکول ها تقویت می شوند. همچنین غدد تولید کننده چربی در پوست سر را متعادل می کند و شرایط مناسب تری برای رشد فراهم می کند.

آیا سرو همان کاج است؟

کاج و سدر هر دو از چوب های نرم هستند، اما سرو نوع سخت تری است. در حالی که هر دو را می توان برای مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده کرد، دوام سدر، و همچنین مقاومت آن در برابر پوسیدگی و آفات، باعث می شود وقتی صحبت از مبلمان فضای باز/حیاط خانه به میان می آید. هزینه کاج در مقابل سدر یکی دیگر از ملاحظات مرتبط است.

Free photo a pine cone through a blurred green plant

آیا چوب سدر برای ریزش مو مفید است؟

تصور می شود اسانس چوب سدر با متعادل کردن غدد تولید کننده روغن در پوست سر باعث رشد مو و کاهش ریزش مو می شود. همچنین دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است که می تواند شرایط مختلفی را که ممکن است به شوره سر یا ریزش مو کمک کند را درمان کند.

آیا چوب سدر مو را پرپشت می کند؟

روغن چوب سدر اغلب برای مبارزه با ریزش مو استفاده می شود و ممکن است به عنوان یک ماده در محصولات زیبایی که ادعا می کنند موها را ضخیم می کند، متوجه شوید. این به این دلیل است که به مبارزه با تجمع باکتری در پوست سر ناشی از شرایطی مانند شوره سر و اگزما کمک می کند و سلامت پوست سر را تسهیل می کند.

آیا سرو به رشد مو کمک می کند؟

روغن چوب سدر گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد، به این معنی که رشد مو بهتر حمایت می شود و فولیکول ها تقویت می شوند. همچنین غدد تولید کننده چربی در پوست سر را متعادل می کند و شرایط مناسب تری برای رشد فراهم می کند.

نحوه آماده‌سازی ماسک خانگی موی سدر و ماست

  • پودر سدر
  • ماست (ترجیحا پرچرب)

مقداری ماست را با چند قاشق پودر سدر مخلوط کنید. کم کم سدر را  اضافه کنید تا مخلوطشبیه به  یک خمیر شل شود. به اندازه ای از این مخلوط درست کنید که  بتوانید کف سر و تمام دسته‌های مو را با آن بپوشانید. بعد از این که موهایتان را به خوبی به ماسک آغشته کردید؛ روی سرتان کلاه رنگ یا یک کیسه بکشید تا ماسک به خوبی جذب مو شود‌ تا اتمام زمان به آرامی ماسک رو به پوست سرتون ماساژ بدین. بعد از ۲۰ دقیقه موهایتان را آبکشی کنید تا به خوبی از تکه‌های سدر تمیز شود.در نهایت موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشویید.

برای مشاهده انواع محصولا و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت تایماز استور مراجعه کنید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *