درمان خانگی ریزش مو( با رزماری)

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

علت ریزش مو:

ریزش مو دلایل زیادی دارد. از جمله هورمون ها، استرس،تغذیه و غیره. برای درمان خانگی ریزش مو  گیاهان دارویی زیادی وجود دارند که یکی از آن ها رزماریست . رزماری علاوه بر اثر بر مو برای ناخن و عضلات و غیره نیز مفیده.

زیستگاه این گیاه به منطقه مدیترانه بر می گردد. بهترین مصرف گیاه رزماری از طریق استفاده از عصاره آن می باشد . که با انجام عصاره گیری ماده ای غلیظ جهت مصارف دارویی و سلامتی بدست خواهد آمد.

از خواص رزماری می توان به خاصیت آنتی اکسیدان آن و یا جلوگیری از التهاب و افزایش قدرت حافظه اشاره نمود. امروزه با توجه به آزمایشات صورت گرفته . بر روی این گیاه یکی از بهترین خواص این گیاه را می توان برای افزایش رشد مو و پر پشت شدن مو عنوان کرد.

گیاه رزماری و جلوگیری از ریزش مو

درمان های خانگی مختلفی جهت جلوگیری از ریزش و حتی رشد و پر پشت شدن مو امروزه شناخته شده است. یکی از درمان های مناسب که جلوی ریزش موی شما را خواهد گرفت . اگر در زمان مناسب از آن استفاده نمود. استفاده از روغن رزماری می باشد. زمان مناسب به این معنا می باشد که شما به موقع از ریزش موی خود آگاه شده باشید. چنانچه مدت زمانی از ریزش موی شما گذشته باشد درمان های سنتی پاسخگو و برطرف کننده ریزش مو نبوده و می بایست یکی از روش های کاشت مو را برای بازگشت موی خود استفاده نمایید.

از جمله خواص روغن رزماری جهت رشد مو می توان به خاصیت ضد التهابی ، افزایش میزان رشد عصب مو و گردش مناسب خون را ریشه و فولیکول مو اشاره کرد. همانطور که می دانید فولیکول مو جهت طراوت و حفاظت از مو نیازمند گردش خون مناسب می باشد. با استفاده از روغن رزماری مو طراوت خود را بدست آورده و ریزش مو به حداقل خواهد رسید.

از دیگر مزایای روغن رزماری می توان به درمان خشکی پوست سر ، خارش که سبب ایجاد شوره می شود و جلوگیری از سفید شدن زودرس مو اشاره کرد.

استفاده از روغن رزماری برای مو را به دو روش می توان انجام داد:

روش اول:

استفاده ار روغن رزماری به صورت مستقیم بر روی سر
پس از اتمام حمام و دوش گرفتن و شست و شوی سر می توان از روغن رزماری به میزان 5 قطره بر روی موی سر استفاده نمود.پس از ریختن این میزان از روغن که در نواحی مختلف سر چکانده می شود موی خود را به آرامی ماساژ داده تا روغن بر روی تمامی قسمت های مو و پوست سر پخش گردد. همچنین شما می توانید در کنار روغن رزماری از روغن های دیگری همچون روغن نارگیل و یا جوجوبا برای رشد و طراوت موی خود استفاده نمایید. پس از ماساژ سر اجازه دهید تا روغن به مدت 5 الی 10 دقیقه بر روی سر باقی بماند سپس می توانید موی خود را بشویید (شستن مو پس از این کار الزامی نمی باشد.)

روش دوم:

استفاده از روغن رزماری به وسیله مخلوط کردن با شامپو یا انواع نرم کننده ها
به میزان 5 قطره از روغن را با اندازه مناسبی از شامپو که هنگام شستن سر استفاده می کنید مخلوط کرده و روند شامپو کردن سر را ادامه دهید تا شامپو با ماساژ دادن سر میزان مناسبی کف نماید ، سپس به مدت 5 تا 10 دقیقه اجازه دهید تا شامپو و روغن تاثیر خود را بر روی مو بگذارند ، سپس موی خود را آبکشی نمایید. (می توانید در کنار 5 قطره ترکیب شده با شامپو ، به میزان 2 تا 3 قطره از روغن رزماری را به صورت مستقیم بر روی سر بریزید و سپس مخلوط شامپو و روغن را بر روی سر قرار دهید.)

روش سوم:

استفاده از محصولات حاوی رزماری

برای مشاهده این محصولات بر روی تصاویر زیر کلیک کنید

شامپو ضد ریزش مو

شامپو سر رزماری که در درمان خانگی ریزش مو به شما کمک می کند

شامپو ضد ریزش مو

روغن رشد و تقویت مو لانبنا که در درمان خانگی ریزش مو به شما کمک می کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *