بهترین صابون سفید کننده

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

بهترین صابون سفید کننده

10 بهترین صابون سفید کننده در فیلیپین 2023 | راهنمای خرید بررسی شده توسط متخصص پوست:

آیا می خواهید پوستی صاف و درخشان داشته باشید؟ صابون های سفید کننده را بررسی کنید!

چه بخواهید شروع به استفاده از صابون سفید کننده کنید . یا به برند دیگری تغییر دهید. چگونه می دانید کدام یک موثر، ایمن هستند و بهترین ارزش را در قبال پول شما دارند؟

شما به جای درستی آمده اید. زیرا ما لیستی از بهترین صابون های سفید کننده را از فروشگاه های آنلاین مانند Lazada، Shopee و Watsons تهیه کرده ایم. ما همچنین یک راهنمای خرید قرار دادیم که در آن با ویژگی‌هایی که باید در صابون سفیدکننده جستجو کنید، آشنا خواهید شد.

آیا سفید کننده ها موثر هستند؟

مواد سفید کننده، افزودنی های خوبی برای محصولات روشن کننده پوست ایجاد می کنند. با این حال، به گفته دکتر کاترینا لوز، در مورد صابون های سفید کننده باید انتظارات خود را مدیریت کرد. با صابون های سفید کننده، زمان تماس ماده فعال در مقایسه با زمانی که به جای آن از کرم یا سرم استفاده می کنید، به میزان قابل توجهی کمتر است.

نحوه انتخاب بهترین صابون سفید کننده :

برای شروع سفر به پوست سفیدتر آماده اید؟

قبل از کلیک بر روی دکمه افزودن به سبد خرید، این نشانگرها را بررسی کنید.

1)مراقب صابون های سفید کننده تقلبی باشید و فقط از برندها و فروشندگان معتبر خرید کنید.

  • برای اطمینان از اصل بودن صابون سفید کننده، یکی از آنها را از برندها و فروشندگان معتبر خریداری کنید.
  • محصولات فروشگاه آنلاین رسمی سازنده را در اولویت قرار دهید.
  • اگر از یک فروشنده خرید می کنید، بازخورد خریداران قبلی را بررسی کنید تا در مورد کیفیت صابون و نحوه برخورد فروشنده با مشتریان ایده بگیرید.

بهترین صابون سفید کننده
اگرچه می‌تواند بررسی‌های خوب متعددی در سایت‌های EC وجود داشته باشد، اما جستجوی صابون سفیدکننده در پایگاه داده FDA برای تأیید صحت نیز مفید است. در صورت شک، توصیه های FDA را نیز بررسی کنید – اینها به شما کمک می کند بدانید که آیا محصول حاوی خطرات بالقوه ای مانند جیوه است که می تواند برای پوست مضر باشد.

2)برای ایمنی و اثربخشی، مواد سفید کننده فعال صابون را بررسی کنید

دکتر کاترینا لوز چندین ماده ایمن و موثر را برای صابون های سفید کننده توصیه می کند که نیاسینامید یک انتخاب برجسته برای پوست های حساس است. او همچنین مزایای ویتامین C و آربوتین را برای روشن کردن رنگ پوست برجسته می کند. در ادامه درباره اثربخشی این مواد به همراه انتخاب های دیگر بیشتر بدانید!

بهبود پوست کدر و ناهموار با لایه بردارهایی مانند اسید گلیکولیک و اسید سالیسیلیک

یکی از راه‌های رسیدن به پوست روشن‌تر، لایه‌برداری است و این مواد می‌توانند به شما در این امر کمک کنند! اسید گلیکولیک، شکلی از آلفا هیدروکسی اسید (AHA) دارای خواص لایه برداری ملایمی است که رنگ پوست را روشن می کند. با اندازه مولکولی کوچک خود، عمیقاً به سطح پوست نفوذ می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد و منافذ را باز می کند.

با آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C، گلوتاتیون و کوجیک اسید، رنگ پوست را روشن کنید و رنگدانه های پوست را برطرف کنید.

وقتی نوبت به دستیابی به رنگ پوستی درخشان و یکنواخت می رسد، می توانید به سراغ آنتی اکسیدان ها بروید! این ترکیبات به عنوان یک سپر در برابر رادیکال های آزاد عمل می کنند که می توانند به پوست آسیب برسانند و پوست را تیره کنند. نمونه هایی از این موارد ویتامین C، گلوتاتیون و اسید کوجیک هستند.

این مواد از تولید ملانین جلوگیری می‌کنند و لکه‌های تیره را برای پوست یکدست کاهش می‌دهند. با استفاده مداوم و مناسب، چهره ای یکنواخت و درخشان را نشان می دهند. با این حال، آنها کاملاً قوی هستند، بنابراین هنگام استفاده از آنها به دنبال راهنمایی یک متخصص پوست باشید.

بهترین صابون سفید کننده

برای جایگزین های ملایم تر برای مواد سفید کننده سنتی، ترانکسامیک اسید و نیاسینامید را امتحان کنید.

اگر پوست حساسی دارید اما می‌خواهید صابون‌های سفیدکننده را امتحان کنید، به دنبال صابون‌هایی باشید که دارای ترانکسامیک اسید و نیاسینامید هستند تا رنگ پوستتان را یکدست کند. ترانگزامیک اسید که به عنوان یک جایگزین ملایم تر برای هیدروکینون در نظر گرفته می شود، تولید ملانین را کاهش می دهد، ظاهر تغییر رنگ را بهبود می بخشد و رنگ چهره را روشن می کند.

نیاسینامید، یک ماده همه کاره، به عنوان یک آنتی اکسیدان و مرطوب کننده دو برابر می شود. با به حداقل رساندن اثرات آسیب خورشید، می تواند لکه های تیره را روشن کند و در نتیجه رنگ پوست را صاف کند. همچنین برای پوست های خشک، پیر و چرب مفید است زیرا باعث حفظ رطوبت، افزایش سنتز کلاژن و تنظیم تولید چربی می شود.

3)یک صابون سفید کننده با مواد مفید اضافی که سایر نگرانی های پوستی را هدف قرار می دهد انتخاب کنید

صابون سفید کننده ای را انتخاب کنید که فراتر از روشن شدن باشد و نگرانی های اضافی پوست را برطرف کند.

اگر پوست خشک، پیر یا مستعد آکنه دارید، به دنبال محصولی با مواد مفید اضافی باشید. گزینه های خود را در زیر کاوش کنید!مرطوب کردن پوست خشک با گلیسیرین، موسین حلزون، هیالورونیک اسید و کره شی

برای مشاهده انواع محصولات و مشاوره رایگان می توانید به سایت تایماز استور مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *