فرق نمک حمام و صابون چیه؟

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

نمک حمام

نمک حمام در حمام چه می کند؟

برخی از افراد این چالش تفاوت نمک و صابون حمام را دارند. نمک های حمام مانند فسفات ها خاصیت شوینده ای دارند که پوست پینه شده را نرم کرده و به لایه برداری (پاکسازی سلول های مرده پوست) کمک می کند. برخی از نمک های حمام به عنوان نرم کننده آب عمل می کنند و نحوه شستشوی صابون را تغییر می دهند. ممکن است برخی از سردرگمی ها برای حمام کنندگان پس از اولین تجربه آنها در حمام با آب نرم ایجاد شود.

حمام با صابون( حمام حبابی)

حمام حبابی( حمام با صابون بدن) چیه؟

حمام حبابی یک وان حمام پر شده با لایه ای از حباب های صابون بر روی سطح آب است. معمولاً حمام های گازدار یا گازدار را حمام حبابی می نامند.

حباب‌های بالای آب، که کمتر به نام حمام کف شناخته می‌شوند می‌توان با افزودن یک محصول حاوی سورفکتانت‌های کف‌زا به آب و هوادهی موقت آن با هم زدن (اغلب صرفاً با ریزش آب که وان را پر می‌کند) به دست آورد. این عمل برای حمام شخصی رایج است زیرا این باور وجود دارد که پوست را تمیز می کند، فوم آب حمام را عایق می کند،گرم نگه داشتن آن برای مدت طولانی تری، و (به عنوان یک پخش کننده صابون ) مانع یا کاهش رسوبات روی حمام می شود.

آیا حمام حبابی همون حمام صابون است؟

از نظر علمی، هر دو باید فقط صابون هایی با مقداری غلیظ کننده باشند. حمام حباب ممکن است کمی ضخیم تر از ژل دوش باشد (برای به دست آوردن حباب های خوبی که می بینید)، اما هر دو یک چیز هستند.

 

تفاوت نمک و صابون حمام چیست؟

در درازمدت، نمک حمام در از بین بردن دردها و رساندن منابع غنی از مواد معدنی به بدن شما موثرتر است. آنها همچنین آرام بخش هستند و می توانند به سم زدایی پوست شما کمک کنند. بمب های حمام گازدار و سرگرم کننده هستند، اما محصولات نمک حمام دست بالا را دارند و در حین حمام کردن فواید سلامتی بهتری دارند.

شما می توانید انواع محصولات را در سایت تایماز استور مشاهده و بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *