پماد خشخاش(poppy)

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

پماد خشخاش( poppy)

فواید گیاه خشخاش:

عصاره خشخاش به طور سنتی برای آرام کردن عضلات صاف مورد استفاده قرار می‌گرفته و به طور بالقوه در درمان اسهال و گرفتگی شکم مفید است. از عصاره آن به عنوان مسکن و ضد سرفه استفاده شده است. روغن دانه خشخاش به عنوان وسیله ای برای شیمی درمانی و برای تشخیص فیستول استفاده می شود که در ادامه فواید پماد خشخاش( poppy) را معرفی خواهیم کرد.

فواید دانه های خشخاش:

فواید باورنکردنی خس خوس برای سلامتی کلی
خشخاش که با نام گیاهی Papaver somniferum نامیده می شود نه تنها به دلیل استفاده از آن در کاربردهای آشپزی مفید است، بلکه به دلیل طیف گسترده ای از فواید سلامتی آن در درمان مجموعه ای از بیماری ها از جمله مشکلات قلبی، هضم، مشکلات مو و پوست، بی خوابی، دیابت، اختلالات استخوانی و مشکلات عصبی کمک می کند.

آیا خشخاش گیاه دارویی است؟

Papaver somniferum، خشخاش تریاک، بیش از 5000 سال است که در پزشکی استفاده می شود. هنگامی که کپسول دانه نارس بریده می شود، مایع شیری رنگ آن تمام می شود و هنگامی که خشک می شود، تریاک (به یونانی opus = آب میوه) می شود. این شامل سه آلکالوئید مهم – مورفین، کدئین و پاپاورین است.

پماد خشخاش( poppy)

آیا خشخاش برای پوست خوبه؟

آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی ضروری در دانه های خشخاش به سلامت پوست کمک می کنند.

آیا خشخاش برای خواب مفید است؟

خشخاش کالیفرنیایی به طور سنتی توسط بومیان آمریکایی برای حمایت از خواب استفاده می شد. گل به تسریع شروع و بهبود طول مدت خواب کمک می کند. میل زیادی به کودکان دارد و می تواند به تحریک بیش از حد و بی خوابی کمک کند.

آیا خشخاش برای درد مفید است؟

خشخاش نزد پزشکان یونان و روم باستان به عنوان یک مسکن قوی شناخته شده بود. همچنین برای القای خواب و تسکین روده ها استفاده می شد. حتی تصور می شد که تریاک از مصرف کننده در برابر مسمومیت محافظت می کند. اثرات لذت بخش آن نیز مورد توجه قرار گرفت.اما این ماده اگه مانند سیگار و سایر دخانیات مصرف شه اعتیاد آور است. ولی در پماد خشخاش( poppy) دیگر اعتیادی برای شما ایجاد نمی کند و با خیال راحت می توانید استفاده کنید.

پماد خشخاش( poppy) برای درمان درد ها:

  • درد های ناحیه کمر
  • درد های ناحیه پا
  • استخوان هایی که مورد ضربه قرار گرفتند
  • گرفتگی در ناحیه عضلات
  • گرفتگی در ناحیه رگ

شما می توانید انواع محصولات را در سایت تایماز استور مشاهده کنید و با ما از طریق راهذ های ارتباطی در واتساپ در ارتباط باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *