نمک حمام

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

نمک حمام

نمک حمام چیه؟

نمک های حمام (از نوع پاشیدن در حمام، نه نوع تبدیل شما به زامبی) یک راه عالی برای کمک به شما هستند.

به طور معمول، آنها از نمک اپسوم و روغن های ضروری ساخته می شوند. می توانید یک اسکوپ را به حمام، دوش، خیساندن پا اضافه کنید یا از آنها به عنوان یک اسکراب لایه بردار ملایم بدن استفاده کنید.

آنها فواید نمک های اپسوم غنی از منیزیم را با رایحه درمانی اسانس ترکیب می کنند و به شما کمک می کنند تا ماهیچه ها و ذهن خود را آرام کنید. آنها همچنین فواید بسیار خوبی برای پوست دارند، مانند نرم کنندگی و لایه برداری.

معرفی

این محصول حاوی مواد معدنی محلول در آب و پودر شده هستند که به آب اضافه می شوند تا برای حمام کردن استفاده شوند. گفته می‌شود که این نمک‌ها برای بهبود نظافت، لذت بردن از حمام کردن، و وسیله‌ای برای مواد آرایشی استفاده می‌شوند. این نمک ها ساخته شده اند که از خواص حمام های معدنی طبیعی یا چشمه های آب گرم تقلید می کنند. برخی از این محصولات حاوی گلیسیرین هستند، بنابراین این محصول به عنوان یک نرم کننده، مرطوب کننده یا روان کننده عمل می کند. عطرها و رنگ ها اغلب به نمک ها اضافه می شوند. این عطرها برای افزایش لذت کاربران از تجربه حمام کردن استفاده می شود.

آیا نمک حمام برای پا خوبه؟

استفاده از حمام پا با نمک اپسوم برای افرادی که از انواع اختلالات پوستی رنج می برند توصیه می شود. آب داغ و این ترکیب از مواد معدنی ممکن است راه حلی باشد که شما برای بیماری های پا که شامل قارچ پای ورزشکاران و ناخن پا می شود، که هر دو می توانند زندگی را بد و ناراحت کننده کنند.

آیا می توان آن را در دستگاه اسپا پا قرار داد؟

بله، می‌توانید نمک حمام یا صابون و حتی روغن‌های ضروری را به دستگاه اسپا پا اضافه کنید، اما برای دستگاه‌هایی که دارای جت آب یا دریچه هوا هستند توصیه نمی‌شود، زیرا صابون یا نمک می‌تواند سوراخ‌های تهویه را مسدود کند و عملکرد اسپا پا را کاهش دهد.

تفاوت نمک معمولی و نمک حمام چیه؟

شاید نوع نمک حمام که شباهت زیادی به نمک خوراکی دارد، نمک حمام اپسوم باشد. نمک اپسوم یک ترکیب معدنی خالص به شکل کریستالی سولفات منیزیم است. با این حال، تفاوت بین نمک اپسوم و نمک خوراکی این است که کلرید سدیم ندارد.

اسکراب طبیعی 

این به پوست شما کمک می کند تا درخشان و سالم به نظر برسد. بهترین راه برای انجام این کار بدون تحریک پوست این است که یک مشت نمک گرفته و به آرامی و مستقیماً روی پوست مرطوب بمالید، اجازه دهید چند دقیقه روی پوست خیس بخورد و سپس بشویید.

برای مشاهده انواع محصولات می توانید به سایت تایماز استور سر بزنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *