نحوه استفاده نمک حمام

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

نمک حمام

برای پدیکور چی بریزیم تو آب؟

در یک لگن یا وان، آب گرم را به اندازه ای پر کنید که تا قوزک پاها را بپوشاند و مقداری نمک حمام اضافه کنید. همچنین می توانید چند قطره از هر اسانس دلخواه خود را اضافه کنید. همچنین چند سنگریزه صاف به آب اضافه کنید. هنگامی که پاهای خود را روی آنها قرار می دهید، اینها ماساژ ملایمی را ارائه می دهند.

نمک حمام چیست؟

نمک های حمام مواد معدنی محلول در آب و پودر شده هستند که به آب اضافه می شوند تا برای حمام کردن استفاده شوند. گفته می شود که این نمک ها برای بهبود تمیز کردن، لذت بردن از حمام کردن و به عنوان وسیله ای برای عوامل آرایشی استفاده می شود.

برای مشاهده بیشتر میتوانید به مقاله نمک حمام چیه سر بزنید.

نمک دریایی که برای پدیکور استفاده می شود چیست؟

نمک دریای مرده که با نمک دریای مرده و روغن‌های ضروری ساخته شده است، برخلاف نمک اپسوم، یک نمک قانونی است که تنها از 12 تا 18 درصد کلرید سدیم تشکیل شده و سرشار از مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. همچنین، برای استفاده به عنوان لایه بردار عالی است، آن را به روغن یا مومیایی اضافه کنید و پوست خشک زبر را از بین ببرید.

نمک حمام به چه درد می خوره؟

افزودن کمی نمک دریا به حمام می تواند گردش خون را تحریک کند، گرفتگی عضلات را کاهش دهد، به رفع سفتی مفاصل کمک کند، به آرتریت یا کمردرد کمک کند، و درد پاها و پاها را تسکین دهد. به علاوه نمک دریا به پاکسازی و سم زدایی بزرگترین عضو بدن یعنی پوست شما کمک می کند.

چرا مردم روی پاهای خود نمک می ریزند؟

نمک تورم را کاهش می دهد:

یکی از دلایل اصلی درد، التهاب یا تورم است. پاهای ما مستعد تورم هستند زیرا اغلب ایستاده ایم و به دلیل نیروی جاذبه، خون به سمت پاهای ما حرکت می کند و باعث تورم می شود.

برای پدیکور پاهای خود را به چه چیزی خیس می کنید؟

اولین قدم برای هر پدیکور این است که پاهای خود را خیس کنید. یک لگن کوچک را با آب گرم پر کنید و 1/2 فنجان نمک اپسوم اضافه کنید. به آن زمان کافی بدهید تا حل شود و سپس پاهای خود را به مدت 5 تا 10 دقیقه خیس کنید. این درمان آرامش بخش است، اما هدف اصلی آن نرم کردن پینه است، بنابراین می توانید به مرحله بعدی بروید.

آیا می توانم هر روز از نمک حمام استفاده کنم؟

هر چند وقت یکبار می توانید حمام نمک اپسوم مصرف کنید؟

می توانید هفته ای یک بار یا هر ۲ تا ۳ روز یکبار حمام نمک اپسوم بگیرید. از آنجایی که هیچ مزیت پزشکی ثابت شده ای از آن وجود ندارد، هیچ دستورالعمل دقیقی نیز وجود ندارد . بنابراین، دستورالعمل های روی بسته بندی را تا جایی که می توانید دنبال کنید.

آیا می توانم روزانه از نمک حمام استفاده کنم؟

حمام آب گرم واقعاً هیچ اشکالی ندارد، اگرچه اگر فشار خون پایین دارید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. این به این دلیل است که آب داغ می تواند به طور موقت فشار خون را کاهش دهد. کلینیک مایو به بزرگسالان توصیه می کند از 2 فنجان نمک اپسوم در هر گالن آب گرم استفاده کنند.

چقدر نمک حمام استفاده شود؟برای حمام نمک چه مقدار نمک باید مصرف کرد؟

توافق عمومی بر این است که 1 فنجان نمک به آب حمام خود اضافه کنید. با این حال، برای بهره مندی واقعی از حمام نمک و اثرات کلرید سدیم، می توانید تا 2 کیلوگرم (یا 4 پوند) نمک برای یک وان حمام با اندازه متوسط ​​استفاده کنید.

برای مشاهده انواع محصولات می توانید به سایت تایماز استور سر بزنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *