چجوری از کوکتل پا استفاده کنیم؟

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

کوکتل پا

کوکتل پا چیکار می کنه؟

 

نرم کننده، آرامش بخش و آبرسان:

کوکتل پا افزودنی عالی برای حمام پا گردابی، نمک حمام خوب برای تسکین و تسکین خستگی و کار بیش از حد و در عین حال سم زدایی و مرطوب کننده فرموله شده است.

نمک و روغن های مخصوص:

ساخته شده با نمک دریای مرده و روغن های مرطوب کننده، نمک دریای مرده بر خلاف نمک اپسوم، نمکی است که تنها از 12 تا 18 درصد کلرید سدیم تشکیل شده و سرشار از مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. همچنین، برای استفاده به عنوان لایه بردار عالی است، آن را به روغن یا مومیایی اضافه کنید و پوست خشک و زبر را از بین ببرید.

انواع کوکتل پا

 

حاوی عصاره بامبو

عصاره بامبو دارای رایحه ای شاداب و سبز است که به بدن در آرامش و مبارزه با پیری کمک می کند. زغال چوب بامبو می تواند سموم، کثیفی ها و ناخالصی ها را از اعماق منافذ بیرون بکشد که آن را به یک ماده بسیار محبوب در مراقبت از پوست تبدیل می کند. به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل می کند، که بدون کم آبی پوست، پوست را تمیز و جوان می کند.

حاوی عصاره خیار

خیار رایحه ای شیرین، سبک و تازه می دهد که فضای آرامش بخشی را ایجاد می کند. خیار دارای یک اثر تسکین دهنده و خنک کننده بر روی پوست است که به بازگرداندن کیفیت مرطوب کنندگی پوست کمک می کند و در عین حال یک سد محافظ ایجاد می کند و استحکام و قابلیت ارتجاعی را بهبود می بخشد. همچنین برای کمک به کاهش التهاب، از بین بردن قرمزی و خارش روی پوست، ترمیم پوست خشک در این فرآیند استفاده می شود.

حاوی عصاره چای سبز

چای سبز تازه و چوبی تولید می کند. رایحه آن برای ایجاد فضایی آرام و آرامش بخش مفید است. حاوی ترکیبات قوی ضد پیری و آنتی اکسیدان هایی است که به آرامی از آسیب رادیکال های آزاد به پوست جلوگیری می کند، پوست را سفت، الاستیک، مرطوب می کند و عضلات منقبض را شل می کند.

حاوی عصاره اسطوخودوس

اسطوخودوس رایحه ای تازه و گلی می دهد و معمولاً در رایحه درمانی برای ایجاد فضایی آرامش بخش و همچنین تسکین عضلات از استرس های روز استفاده می شود. این گیاه همیشه سبز محبوب با خواص آروماتراپی و پزشکی فراوان هم به عنوان اسانس و هم به عنوان عصاره است.

طراوت و آرامش بخش.

راحتی و زیبایی پا به دو نوع مراقبت نیاز دارد:

مراقبت روزانه برای طراوت و فواید فوری و یک پدیکور کامل هفتگی برای نگهداری طولانی مدت.

نحوه استفاده:

به اندازه ی دلخواه از آن در آب ولرم ریخته

اجازه دهید تا کاملا باز و پخش شود

خیساندن پاها باید 5-8 دقیقه طول بکشد.

شستشو لازم نیست. پاها باید خشک شوند و از داروهای مراقبتی توصیه شده استفاده شود.

برای مشاهده انواع محصولات می توانید به سایت تایماز استور سر بزنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *