صابون زرد چوبه از کجا بگیریم؟

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

صابون زرد چوبه چیه؟

زردچوبه دارای فواید شگفت انگیزی برای پوست است: صابون زردچوبه  با مقدار زیادی زردچوبه تزریق می شود. نه تنها پودر ریشه زردچوبه ارگانیک، بلکه حاوی عصاره ریشه زردچوبه ارگانیک و اسانس ریشه زردچوبه 100% خالص را نیز است.
فقط از با کیفیت ترین مواد ارگانیک و طبیعی با کره شی تصفیه نشده ارگانیک، روغن زیتون فوق بکر ارگانیک، ریشه زردچوبه ارگانیک، روغن آفتابگردان ارگانیک و … استفاده شده.


صابون زردچوبه افزودنیی شگفت انگیز به روتین مراقبت از پوست ارگانیک شما. این محصول برای انواع پوست ساخته شده است و برای پوست های حساس به اندازه کافی ملایم است. این صابون بسیار متنوع است و می تواند به عنوان صابون صورت، صابون بدن یا صابون اصلاح برای مردان، زنان، نوجوانان و نوزادان استفاده شود. روی حیوانات آزمایش نشده است.

فواید زرچوبه:

حاوی خواصی است که به درخشش طبیعی کمک می کند

زردچوبه حاوی آنتی اکسیدان ها و اجزای ضد التهابی است. این ویژگی ها ممکن است باعث درخشندگی و درخشندگی پوست شوند. زردچوبه همچنین ممکن است با نشان دادن درخشش طبیعی پوست شما را احیا کند.

ممکن است بخواهید ماسک صورت زردچوبه را در خانه امتحان کنید تا ببینید آیا این ادویه تأثیر مثبتی بر پوست شما دارد یا خیر. می توانید مقدار کمی ماست یونانی، عسل و زردچوبه را با هم مخلوط کرده و به صورت خود بمالید. ماسک را به مدت 15 دقیقه نگه دارید و سپس با آب بشویید.

می تواند زخم ها را التیام بخشد

کورکومین موجود در زردچوبه می تواند با کاهش التهاب و اکسیداسیون به بهبود زخم ها کمک کند. همچنین پاسخ بدن شما به زخم های پوستی را کاهش می دهد. این باعث می شود که زخم های شما سریع تر بهبود یابد.

مطالعات نشان داده اند که زردچوبه می تواند بر بافت و کلاژن نیز تأثیر مثبت بگذارد. مجله Life Sciences استفاده از کورکومین را به عنوان یک فرمول بهینه برای بهترین اثر بر روی زخم های پوستی توصیه می کند.

می تواند به پسوریازیس شما کمک کند

خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی زردچوبه ممکن است با کنترل عود و سایر علائم به پسوریازیس شما کمک کند.

بنیاد ملی پسوریازیس بیان می کند که می توانید از آن به عنوان مکمل یا با افزودن آن به غذا استفاده کنید. قبل از اینکه آن را امتحان کنید، بنیاد توصیه می کند در مورد دوز مناسب با یک متخصص صحبت کنید.

ممکن است به جای زخم آکنه کمک کند

ممکن است بخواهید ماسک صورت زردچوبه را امتحان کنید تا به کاهش آکنه و هر گونه اسکار ناشی از آن کمک کند. خواص ضد التهابی می تواند منافذ شما را هدف قرار داده و پوست را آرام کند. زردچوبه برای کاهش جای زخم نیز شناخته شده است. این ترکیب از کاربردها ممکن است به پاکسازی صورت شما از جوش های آکنه کمک کند.

با درمان گال مرتبط است

در یک مطالعه اولیه که در هند انجام شد، ترکیبی از زردچوبه و چریش، گیاه بومی هند، در درمان گال موثر بود. گال شرایطی است که توسط کنه های میکروسکوپی ایجاد می شود که بثورات پوستی به جا می گذارد.

ممکن است به طیف وسیعی از بیماری های پوستی دیگر کمک کند

 

شما میتوانید سایر اطلاعات درمورد این صابون را در مقاله ای دیگر مشاهده کنید.

نحوه خرید صابون زردچوبه

برای مشاوره و قیمت محصول مورد نظر با پشتیبان سایت در واتس آپ همراه باشید : 09172057146

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *