قرص الفا نارنجی اسلیم

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

قرص الفا نارنجی اسلیم

با این محصول شگفت انگیز میل به قند و کربوهیدرات برای کاهش وزن قابل کنترل تر می شود. هم برای زنان و هم مردان با برنامه غذایی سالم هوس قند و کربوهیدرات نشاسته ای را متوقف کنید.
کاهش گرسنگی: با خواص سرکوب کننده اشتها، این مسدود کننده کربوهیدرات به شما کمک می کند کمتر احساس گرسنگی کنید تا از خوردن بیش از حد جلوگیری کنید و از کاهش وزن سالم حمایت کنید.
افزایش چربی سوزی: مکمل کاهش وزن طبیعی SlimGenics قابلیت های چربی سوزی را افزایش می دهد تا به مدیریت کاهش وزن سازگارتر و سالم تر کمک کند.
کاهش وزن سریع‌تر: قرص‌های کاهش وزن آلفا اسلیم با ترکیب کنترل اشتها و مسدودکننده‌های کربوهیدرات و قند به شما کمک می‌کنند در مسیر خود بمانید و به نتیجه برسید!
بلوک کننده موثر کربوهیدرات: قرص الفا نارنجی اسلیم می تواند تا 300 کالری در هر وعده غذایی را مسدود کند و با استفاده از عصاره لوبیا سفید برای جلوگیری از هضم، حداکثر کاهش وزن را ممکن می سازد.

مصرف کربوهیدرات ها – نشاسته و قند – در حالی که برای تغذیه ما ضروری است، می تواند بر نتایج کاهش وزن تأثیر منفی بگذارد، حتی در سطوح توصیه شده مصرف. مسدودکننده‌های کربوهیدرات آلفا لاغر کالری‌هایی را که معمولاً از غذاهای غنی از کربوهیدرات جذب می‌شوند، مهار می‌کنند و از هضم آن‌ها جلوگیری می‌کنند، در حالی که به کنترل میل به غذاهای شیرین و نشاسته‌ای کمک می‌کنند و به کاهش وزن کمک می‌کنند.

مهار جذب نشاسته و قند

سرکوب هوس شکر و نشاسته

افزایش توانایی چربی سوزی

افزایش نتایج کاهش وزن

 

تفاوت الفا قرمز و نارنجی:

این دو قرص از نظر تاثیر  بر کاهش وزن  هیچ فرقی باهم ندارند. طبق ادعا شرکت تولید کننده هر دو قرص روی کاهش اشتهاو از بین رفتن چربی های اطراف شکم و کمرتاثیر دارد. همچنین باعث زیاد کردن انرژی و تنظیم سوخت و ساز بدن تاثیر شگفت انگیز دارند.

هیچ فرقی بینقرص الفا نارنجی اسلیم با قرص آلفا اسلیم قرمز از لحاظ ترکیبات تشکیل دهنده  نیست. تنها فرق آن ها این است.  که نوع قرمز سری جدید تولید و نوع نارنجی سری قدیمی تولید آن بوده است.

برای مشاهده محصولات آرایشی مراقبتی میتوانید به سایت تایماز استور مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *