قرص هیرتامین

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

قرص هیرتامین برای جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو مشکلی است که تقریباً نیمی از جمعیت را تحت تأثیر قرار می دهد. قرص هیرتامین به طور مستقیم برای افرادی که به دنبال بهبود سلامت مو یا جلوگیری ریزش مو هستند پیشنهاد می شود.

علت ها

ریزش مو یک مشکل واقعی هم برای مردان و هم برای زنان است و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. اما می تواند به تدریج ایجاد شود و به شما زمان زیادی برای شناسایی علت و درمان آن با مکمل های غذایی مناسب بدهد..

HairTamin یک محلول جدید ریزش مو است که سه ماده را در یک ترکیب فوق العاده آنتی اکسیدانی که به شکل کپسول قابل دسترسی است ترکیب می کند. این ماده که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، ادعا می کند که رشد موهای بلندتر، قوی تر و ضخیم تر را تنها در 60 روز افزایش می دهد.

ترکیبات

دستور تهیه قرص هیرتامین ترکیبی از عصاره های طبیعی و گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی است. به گفته سازندگان، این اجزا رشد موی موجود را تقویت می کنند و در عین حال با تقویت فولیکول های مو از ریزش و ریزش مو جلوگیری می کنند.

این تونیک مو گیاهی و عاری از مواد شیمیایی خطرناک و سایر مواد بالقوه مضر است. مواد تشکیل دهنده کاملاً آزمایش و بررسی شده اند تا اثربخشی آنها ثابت شود. مقادیری که آنها در این مکمل وجود دارند برای مصرف بی خطر هستند و احتمال عوارض جانبی نامطلوب را کاهش می دهند.

برند:

Hairtamin برندی است که مکمل ها و محصولات موضعی مورد استفاده برای بهبود کیفیت مو را به فروش می رساند. این برند ادعا می کند که محصولات آنها می توانند رشد موی سالم را تقویت کنند، ریزش مو را کاهش دهند و موهای قوی تر را تشویق کنند.

فرمول پیشرفته حاوی تعداد زیادی مواد تشکیل دهنده است، بنابراین تجزیه و تحلیل مواد خود را به دو بخش تقسیم می کنیم:

ویتامین ها و مواد معدنی، و سایر مواد.

اکثر مواد فعال موجود در فرمول پیشرفته قرص هیرتامین از ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین D3 و فولات تشکیل شده است.

کمبود برخی ویتامین ها با ریزش مو مرتبط است. یک بررسی پزشکی منتشر شده در مجله Dermatology and Therapy پس از تجزیه و تحلیل داده‌های آزمایش‌های بالینی در مورد ویتامین‌ها و مواد معدنی در ریزش مو به این نتیجه رسید: «فقط کمبود ریبوفلاوین، بیوتین، فولات و ویتامین B12 با ریزش مو مرتبط است.»فرمول پیشرفته هیرتامین حاوی هر چهار ویتامین ذکر شده در بالا است.

عوارض

همانطور که گفته شد، مصرف ویتامین ها و مواد معدنی برای درمان ریزش مو بدون هیچ گونه کمبود ثابت شده در آن ویتامین ها و مواد معدنی غیر منطقی به نظر می رسد. همانطور که در بررسی فرمول رشد مو Viviscal اشاره کردیم، به هیچ شواهد پزشکی مبنی بر اینکه مکمل ویتامین یا مواد معدنی کیفیت مو را بهبود می بخشد یا ریزش مو را در افراد بدون کمبود متوقف می کند، برخورد نکردیم.

مواد فعال باقی مانده در قرص هیرتامین در یک ترکیب اختصاصی (prop) با دوز کلی 242 میلی گرم (میلی گرم) گنجانده شده است.Prop blends فقط دوز کل را فهرست می‌کند، نه دوزهای منفرد مواد، که ارزیابی اثربخشی هر یک از مواد را چالش‌برانگیزتر می‌کند.

خواص آلوورا برای مو

پودر برگ آلوئه ورا اولین ماده ذکر شده در این ترکیب است (به این معنی که بالاترین دوز را دارد). که  برای درمان ریزش مو موثر است .

عصاره برگ Bacopa monnieri یک ترکیب عجیب و غریب برای مکمل رشد مو است. اکثر تحقیقات پزشکی روی این ترکیب مربوط به خواص تقویت شناختی آن است .

قرص هیرتامین برای جلوگیری از ریزش مو

قرص هیرتامین می تواند سلامت پوست سر شما را بهبود بخشد. این مواد باعث تولید روغن هایی می شوند که از خشک شدن پوست حساس پوست سر جلوگیری می کنند. خشکی پوست سر منجر به خارش و شوره سر غیرجذاب می شود.

همچنین حاوی ویتامین C است که می تواند به محافظت از فولیکول های مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد مرتبط با پیری کمک کند.

در نهایت، برخی از مواد به ایجاد کراتین، پروتئینی که برای شکل‌گیری ناخن‌ها و موی سالم ضروری است، کمک می‌کنند. به طور کلی، این محصول خوبی است که سلامت موهای شما را بهبود می بخشد، اما شواهد کافی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد که رشد موهای شما را سرعت می بخشد.

به یاد داشته باشید که این روی همه موهای شما تأثیر می گذارد، نه فقط موهای سرتان. بنابراین اگر یک روز صبح با ابروهای پرپشت از خواب بیدار می شوید، دلیل آن را می دانید.

چرا آن را دوست داریم:

دارای ویتامین A
دارای ویتامین D
حاوی کلاژن
دارای بیوتین

فلز روی
این ماده معدنی قدرتمند به تولید مثل سلولی و رشد بافت کمک می کند و در نتیجه موهای ضخیم تر و بلندتر می شود. برخی از مطالعات نشان داده اند که روی بر رشد مو تأثیر مثبت دارد. برای سیستم ایمنی بدن مفید است و به راحتی در گوشت و لوبیا موجود است.

زردچوبه
این گیاه باستانی است که به بازسازی فولیکول های مو کمک می کند. زردچوبه یک ضد التهاب است که ریزش مو را کاهش می دهد و سلامت پوست سر را برای رشد بهینه ارتقا می دهد.

عصاره فلفل سیاه
این عصاره برای افزایش جذب توانایی های زردچوبه، که به عنوان فراهمی زیستی نیز شناخته می شود، گنجانده شده است. عصاره دانه فلفل سیاه گردش خون را در پوست سر شما بهبود می بخشد، که فولیکول های مو را تحریک کرده و رشد مو را تقویت می کند.

قرص هیرتامین برای جلوگیری از ریزش مو

ویتامین A

ویتامین A در سبزیجاتی مانند هویج، کدو حلوایی و کلم پیچ وجود دارد و حاوی اجزایی است که به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف بیش از حد ویتامین A باعث ریزش مو می شود. همچنین از ایمنی حمایت می کند و بینایی سالم را تقویت می کند.

ویتامین سی
ویتامین C باعث تولید کلاژن می شود که جزء ضروری موهای سالم است. جزء آنتی اکسیدانی نیز به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.

ویتامین دی
این ماده مغذی رشد مو را افزایش داده و از ریزش موی زنانه جلوگیری می کند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کمبود ویتامین D باعث ریزش مو و سایر اختلالات مرتبط با مو می شود.

این محصول دارای مواد مغذی دیگر نیز بوده که تعداد فراوانی هستند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *