درمان خانگی ریزش مو ( با زنجبیل)

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

ریزش مو:

ریزش مو علت های زیادی داره ممکنه بخاطر استرس ، ضعیف بودن ایمنی بدن، کمبود ویتامین و…. باشد

اولین ماده ای که میخواهیم براتون بررسی کنیم و برای درمان ریزش مو فوق العاده است زنجبیل است.

زنجبیل برای ریزش مو:

زنجبیل فواید زیادی برای مو دارد بالخصوص برای ریزش مو

1)عامل جریان خون

زنجبیل ماده ای به اسم گینجرول دارد که میتواند عملکردی به عنوان ماده ی مناسب برای تحریک جریان خون داشته باشد. این تحریک به گردش خون پوست سر کمک میکند، از این رو اجازه به رشد و تولد دوباره ی فولیکول های مو می دهد و جذب مواد مغذی را راحت تر می کند.

2)ویتامین ها و مواد معدنی جهت استحکام مو

زنجبیل به صورت طبیعی دارای منیزیم، پتاسیم، فسفر و ویتامین هادر ترکیبات مغذی خود است. این ویتامین ها و مواد معدنی به استحکام فولیکول های مو کمک میکنند.

این استحکام به موها اجازه می دهند ساختار محکم تری داشته باشند و به صورت قوی تری روی پوست سر قرار بگیرند،  به همین دلیل زنجبیل برای ریزش مو بسیار مفید بوده و آن را کاهش می دهدو مو را قوی تر می کند.

3)خاصیت ضد میکروبی و ضد شوره

بی شک، شوره یک عامل اساسی در ریزش مو است. شوره سلول های خشک و مرده ی پوست سر هستند که می ریزند. هنگامی که پوست می ریزد، درنهایت مو نیز میتواند به همراه شوره بریزد.

شوره به دلیل باکتری و قارچ ایجاد میشود. از سوی دیگر، زنجبیل دارای خاصیت ضد میکروبی است، چیزی که میتواند عناصر ایجاد کننده ی شوره را از بین ببرد. زمانی که شوره سر رفع شود، در اصل زنجبیل برای ریزش مو نقش کنترل کننده را بازی کرده است.

4)پیشگیری از ایجاد شکاف در موها

 ایجاد شکاف در موها عامل ضعف موها و بعد از آن ریزش آن ها است. این شکاف ها تظاهر ناسالم بودن و پاکیزه نبودن ساختار فولیکول های مو هستند. زنجبیل هم میتواند از ایجاد شکاف در موها جلوگیری کند و هم میتواند آن هارا درمان کند

5)اسید های چرب برای تغذیه مو

 زنجبیل حاوی زنجیره های اسید چربی است که به عنوان ماده ای برای حفظ استحکم و توقیت ساختار های مو عمل میکند. آن ها مسئول پیشگیری از نازک شدن موها هستند.پس میتوان گفت زنجبیل برای تغذیه و استحکام مو نیز اثربخش است. زیرا استحکام، تقویت و ضخیم شدن موها، آن ها را مقاوم به ریزش میکند.

6)مراقبت از سلامت و تغذیه پوست سر

زنجبیل خواص پیشگیرانه و مراقبتی برای پوست دارد، مثل پوست سر. این ویژگی شامل آنتی اکسیدان هایی است که سلامت پوست سر را حفظ میکنند و از ایجاد هرگونه آسیب جلوگیری می کند .

هر دوی این ویژگی ها دلیلی برا مفید بودن زنجبیل برای ریزش مو است که برای مقابله با آن شرکت میکنند. یک پوست سر سالم، موی سالم تولید میکند و موی سالم در برابر ریزش مقاوم است.

7)ضد پیری برای پوست و مو

زنجبیل چه از طریق خوراکی یا موضعی مصرف شود، دارای خواص ضد پیری است. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که از آسیب رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و دربرابر پیری از شما محافظت میکند.

زنجبیل هم پوست و هم مو را جوان و شاداب نگه می دارد. جوانی و شادابی پوست سر و موها یک عامل بزرگ برای پیشگیری از ریزش و شکستن مو است.

8)جذب مواد غذایی ضروری

زنجبیل به خوبی به عنوان چیزی موثر در هضم مناسب شناخته شده است. زنجبیل توانایی فعال کردن شیره های گوارشی را دارد، چیزی که نه فقط موجب هضم مناسب و کامل میشود، بلکه مسئول جذب مواد مغذی از غذاها و نوشیدنی هایی که وارد بدن شده اند است. زیرا شیره ی گوارشی حاوی عناصر و ویژگی هایی هست که به جذب ویتامین ها کمک می کند‌.

اگر تغذیه مو خوب باشد ساختار مو نیز سالم می شود و از آسیب ها جلوگیری می کند.

9)مرطوب کننده برای موهای خشک

به زودی یا بعد از مدتی موهای خشک باعث ضعیف شدن و شکنندگی موها می شود .زنجبیل دارای خاصیتی است که میتواند به عنوان مرطوب کننده ی موها عمل کند.

این ویژگی موها را نرم تر میکند. گذشته از نرم شدن موها، عطر و درخشندگی قسمتی از اثرات پایانی زنجبیل به عنوان یک مرطوب کننده ی مو نیز است.

10)مقابله با بیماری مو و پوست سر

موها و پوست سر مستعد ابتلا به انواع مختلفی از بیماری ها، عفونت ها یا عوارضی هستند که زنجبیل برای ریزش مو را القا می کنند. بر این اساس، زنجبیل ویژگی های مختلفی دارد که به دستگاه ایمنی در عملکردش برای محافظت در برابر بیماری ها کمک میکند.

ماده های شیمیایی منیزیم و کلسیمی که در زنجبیل وجود دارند دستگاه ایمنی را با مقاوم کردن آن در برابر بسیاری از انواع بیماری ها و یا حفظ شرایط مناسب دستگاه ایمنی پشتیبانی میکنند.

زنجبیل دارای خواص گرم است که به بدن در جمع آوری سموم همانند پاک کنندگی لنفاوی کمک میکند.

محصولات مو حاوی زنجبیل:

روغن رشد و تقویت لانبنا( برای مشاهده روی عکس کلیک کنید )

شامپو سر زنجبیل ایمیجز( برای مشاهده روی عکس کلیک کنید)

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *