سرم ضد جوش بیواکوا خوبه؟ (عکس و قیمت)

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

سرم ضد جوش بیواکوا خوبه؟ (عکس و قیمت)

ضمن سلام و خوش امد گویی به شما همراهان سایت تایماز بلاگ
در این سایت هر انچه مربوط به سرم ضد جوش بیواکوا خوبه؟ (عکس و قیمت) را در اختیارتان میگذاریم
شاد و سلامت باشید

سرم ضد جوش بیواکوا

سرم ضد جوش بیوآکوا یکی از ملزومات هر روتین پوستی است، این سرم علاوه بر رفع جای جوش های قدیمی از بروز آکنه های جدید بر روی پوست هم جلوگیری می کند، استفاده دوره ای از این سرم می تواند در رفع جای زخم های قدیمی هم موثر باشد.

طرز استفاده سرم ضد جوش بیواکوا

 

بهتر است شبانه و پس از شستشو و پاکسازی پوست، مقدار مناسبی از سرم درمانی، ترمیم کننده و ضد جوش و آکنه صورت بیوآکوا را روی پوست صورت خود بریزید

و با انگشتان تمیز دست خود آن را به حالت دورانی و چرخشی به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ماساژ دهید تا خوب جذب شود.

قیمت سرم ضد جوش بیواکوا چنده؟

 

ما به شما بهترین سایت فروش لوازم ارایشی و محصولات پوستی یعنی سایت تایماز استور را معرفی میکنیم.

در این سایت شما محصولات بیواکوا را به قیمت عمده میخرید.

قیمت سرم ضد جوش در سایت تایماز استور در آبان 1401 به قیمت 42.000 به فروش میرسد.

 

 

ویژگی های سرم ضد جوش و اکنه صورت بیواکوا

  • تنظیم چربی های اضافی پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست
  • روشن کننده طبیعی پوست
  • کاملا گیاهی و ارگانیک
  • بازگرداندن رطوبت از دست رفته پوست
  • از بین برنده جای جوش و لکه های چهره
  • روشن و درخشان کننده پوست
  • کنترل و تنظیم کننده چربی پوست
  • آنتی اکسیدان بسیار قوی و ضد پیری

 

تاریخچه بیوآکوا BIOAQUA

 

برند بیوآکوا محصول کدام کشور است؟ برند معتبر BIOAQUA که یک تولیدکننده عمده در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی می باشد در سال 2009 توسط ژائو فنگ لیو در کشور چین تاسیس شد. این برند از همان اول مورد توجه بازارهای جهانی قرار گرفت و تا امروزه بعنوان یک غول عظیم صنعتی به فعالیت خود ادامه می دهد.

تنوع و تعدد اقلام برند بیوآکوا بسیار زیاد می باشد و هرساله محصولات و اختراعات جدیدی از سمت این کمپانی وارد بازار می شود که اتفاقا محبوبیت بسیار بالایی هم دارند. در واقع BIOAQUA یک برند زیبایی حرفه ای می باشد که رنگ و بوی مد، کیفیت و تقاضای بازار در کلیه محصولات آن به چشم می خورد.

از جمله دلایل محبوبیت بیوآکوا قیمت مقرون به صرفه ی آن در قیاس با سایر برند های هم کیفیت می باشد. حتی می توان گفت که قیمت کالا های این برند نسبت به کیفیت آن و در قیاس با بازار پایین تر و ارزان تر می باشد.

اما این مساله تاثیر منفی بر روی مرغوبیت کالاهای تولیدی BIOAQUA نداشته است و این برند همچنان با قدرت در مسیر خود به پیش می رود و می توان آن را در صدر قله های رضایت و موفقیت مشاهده کرد. لوازم آرایشی بیوآکوا بهترین پیشنهادیست که به شما می دهیم.

 

معرفی برند بیوآکوا

بیوآکوا در ساخت و تولید محصولات آرایشی خود از به روزترین تکنولوژی ها و فرمولاسیون ها استفاده می کند. همچنین در این پروسه با در اختیار داشتن جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی و مجرب ترین دانشمندان و متخصصان این عرصه، به تولید محصولات باکیفیت و مشتری پسند خود می بالد. رضایت مشتریان در همان سالهای آغاز تولید باعث شده تا امروزه تولیدات آرایشی BIOAQUA را در سراسر دنیا مشاهده کنیم. از پاریس تا تهران و از ملبورن تا نیویورک، همه جا سخن از اعتبار بیوآکوا در میان است.

 

سرم ضد جوش بیواکوا محصول کدام کشور است

احتمالا ندانید که محصولات بیوآکوا ساخت کجاست، شاید هم فکر کنید  یکی از کشورهای آسیای شرقی خالق آن است حدس شما درست است محصولات بیوآکوا ساخت کشور چین است اما نه از نوع بی کیفیت، همانطور که می دانید معمولا کالاهای چینی از لحاظ کیفیت درجه و رتبه بندی دارد.

محصولات بیوآکوا یک برند چینی با کیفیت بسیار بالا است که توانسته در دنیا با سایر برندهای بزرگ از لحاظ کمیت و کیفیت رقابت کند.

سوال دیگری که ممکن است ذهن ها را درگیر خود کرده باشد این است که آیا محصولات بیوآکوا خوبه؟ برای جواب باید بگوییم که بیوآکوا توانسته شیوه های طب سنتی چینی برای طولانی نگهداشتن جوانی و زیبایی را به صورت مدرن و در قالب محصولات آرایشی بهداشتی ( انواع کرم، ماسک و…) با ظاهری زیبا و جذاب تولید و در اختیار مردم قرار دهد.

فروشگاه تایماز استور

تایماز استور فعالیت خود را بر مبنای ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و در عین حال ارزان قیمت و با کیفیت مناسب برای مردم عزیز ایران، شروع کرده است.

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی تایماز استور،

مجموعه کاملی از لوازم آرایشی و بهداشتی

و هم‌چنین محصولات مراقبت از پوست، بدن،

مو و ابزارهای حرفه‌ای، کارآموزی، سالنی،

خانگی و برقی آرایشی را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

ما همواره تلاش داریم تا بتوانیم بهترین محصولات و جدیدترین برندهای آرایشی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مشتریانمان برسانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *