ایا کرم ضد افتاب مای لک میاره استفاده کنیم؟

ایا کرم ضد افتاب مای لک میاره استفاده کنیم؟ واقعیت چیست

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

ایا کرم ضد افتاب مای لک میاره استفاده کنیم؟ واقعیت چیست

ضمن سلام و خوش امد گویی به شما همراهان سایت تایماز بلاگ
در این سایت هر انچه مربوط به ایا کرم ضد افتاب مای لک میاره استفاده کنیم؟ واقعیت چیست است را در اختیارتان میگذاریم
شاد و سلامت باشید

ایا کرم ضد افتاب مای لک میاره

آیا ضد آفتاب باعث ایجاد لک می‌شود؟ در پاسخ به این پرسش در یک کلام باید گفت: خیر؛ ضد آفتاب نه تنها عامل بوجود آورنده لک صورت نیست بلکه حتی در جلوگیری از ایجاد آن نیز می‌تواند نقش داشته باشد؛ پس به شایعاتی از این دست اهمیت ندهید. اگر شما بر این باورید که پس از مصرف مداوم ضد آفتاب دچار لک شده‌اید، حتما به موارد زیر توجه کنید:

عدم استفاده صحیح از ضد آفتاب

شاید در برابر نور خورشید از ضد آفتاب استفاده کرده‌اید اما نحوه صحیح استفاده از ضد آفتاب را به خوبی نمی‌دانید. ضد آفتاب باید کاملا به صورت یکنواخت کلیه سطوح پوست را بپوشاند تا اثرات مطلوب خود را بر جای گذارد.

کرم ضد آفتاب تقریبا هر ۲ ساعت یکبار باید تجدید شود زیرا پس از این زمان تاثیر خود را از دست می‌دهد. بنابراین اگر به این موضوع دقت نداشته باشید بعید نیست که با وجود زدن ضد آفتاب باز هم دچار لک شوید زیرا در واقع پس از گذشت ۲ ساعت کرم قابلیت اثرگذاری خود را از دست داده است.

در رابطه با استفاده از کرم ضد آفتاب هرگز خساست از خود نشان ندهید و به مقدار اندک آن را روی پوست خود نمالید. ضد آفتاب تنها محصول پوستی است که مصرف آن به کلیه خانم‌ها و آقایان در همه سنین پیشنهاد می‌شود. اگر مشکل هزینه دارید، سعی کنید خرید لوازم آرایشی را کم کرده و پول خود را بیشتر به محصولی اختصاص دهید که با سلامت پوستتان رابطه مستقیم دارد.

کرم ضد لک

انتخاب صحیح ضد آفتاب

تاثیر ضد آفتاب بر ایجاد لک ممکن است به انتخاب نادرست ضد آفتاب مرتبط باشد. هر فرد باید ضد آفتاب مصرفی خود را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کند. اگر خود به تنهایی نمی‌توانید متوجه شوید که پوستتان خشک، چرب یا مختلط است، پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه از یک متخصص پوست کمک بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که ضد آفتابی که استفاده می‌کنید حداقل باید دارای SPF 30 باشد تا بتواند ۹۷% از اشعه ماورای بنفش خورشید را خنثی کند.

لک های پوستی فقط به دلیل نور خورشید به وجود نمی آیند

همان‌طور که پیشتر نیز در این مطلب اشاره کردیم، لک‌های پوستی بر اثر عوامل مختلفی حاصل می‌شوند و قرار گرفتن در معرض نور مخرب خورشید تنها علت ایجاد لک نیست. بنابراین اگر با وجود استفاده درست از ضد آفتاب و تجدید مرتب آن پس از گذشت ۲ ساعت، دچار لک‌ روی صورت یا دیگر مناطق بدن خود شده‌اید، علت را در موارد دیگری جستجو کنید. مثلا ممکن است دچار تغییرات هورمونی شده‌اید؛ به ویژه در دوران بارداری خانم‌ها به علت بالا و پایین شدن هورمون‌ها دچار لک می‌شوند. همچنین ممکن است از برخی داروها مثل قرص‌های ضد بارداری استفاده کرده و دچار عوارض مصرف آنها شده باشید. افزایش سن و کمبود برخی از مواد مغذی نیز می‌توانند در ایجاد لک موثر باشند. به هر حال بهترین راهکار این است که تحت معاینه یک پزشک متخصص پوست قرار بگیرید تا بررسی‌های دقیق‌تری صورت گیرد.

کرم ضد لک

 

 

کرم ضد افتاب مای طریقه مصرف

30 دقیقه قبل از مواجهه با آفتاب روی پوست بمالید و هر 2 ساعت یا در صورت شستشو تکرار نمایید.

 

برای مشاوره و قیمت محصول مورد نظر با پشتیبان سایت در واتساپ در ارتباط باشید: 09172057146

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *