خواص کرم چند منظوره کلیون

***09172057146***

09172057146

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09172057146📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

سرکار خانم  خاکسار:09172057146

خواص کرم چند منظوره کلیون

ضمن سلام و خوش امد گویی به شما همراهان سایت تایماز بلاگ
در این سایت هر انچه مربوط به خواص کرم چند منظوره کلیون است را در اختیارتان میگذاریم
شاد و سلامت باشید

کرم چند منظوره کلیون

نقش کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان در جلوگیری از پیری زودرس پوست انکار ناپذیر است. از این رو اگر خواهان داشتن پوستی شاداب و جوان هستید. به طور مداوم از مرطوب کننده های پوست استفاده کنید. در بین برندهای بیشماری که در بازار است باید بهترین آن ها را انتخاب کنید. برند محبوب و پر طرفدار کلیون CLIVEN ایتالیا پیشرو در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو و بدن می‌باشد. کیفیت محصولات این برند بسیار بالا بوده و با بهترین محصولات روز اروپا برابری می کند. یکی از محصولات پر طرفدار این برند کرم چند منظوره کلیون کاسه ای و تیوپی آن است. کرم کلیون به دلیل اینکه چند کاربرد دارد به آن کرم چند منظوره نیز می گویند.

خواص کرم چند منظوره کلیون

خواص کرم چند منظوره کلیون
خواص کرم چند منظوره کلیون

کلیون محصول محبوبی است که بیش از ۵۰ سال توسط مصرف کنندگان از سراسر جهان استفاده می شود. علت به کار بردن اصطلاح چند منظوره در این کرم قابلیت استفاده آن برای تمامی قسمت های بدن اعم از : صورت ، بدن و دست است .

این محصول را می توان برای انواع پوست ها به کار برد. در فصل های زمستان و شرایط آب و هوایی که پوست دچار خشکی می شود، می توان از این کرم استفاده کرد. این کرم همچنین ضد التهاب است و برای درمان و بازسازی پوست های آسیب دیده و خشک و حساس مناسب بوده و در پیشگیری از انواع مشکلات پوستی نظیر اگزما، پوسته پوسته شدن، چین و چروک پوست و غیره نیز موثر است.

این کرم حاوی عوامل ضد آفتاب بوده و پوست را در برابر اشعه های مضر خورشید حفظ می کند ، همچنین این محصول ضد رادیکال آزاد می باشد. وجود مواد مرطوب کننده باعث می شود از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و استحکام و قدرت ارتجاعی آن را افزایش دهد.

کرمی سرشار از مواد ترمیم کننده و تسکین دهنده ، مانند روغن بادام شیرین و آلانتوئین. که پوست را ترمیم می کند و انعطاف پذیری طبیعی آن را باز می گرداند. ویتامین E و Panthenol از پوست در برابر عوامل محیطی و رادیکالهای آزاد محافظت می کنند ، ضمن اینکه با روند کار پیر شدن پوست مبارزه می کنند ، و پوست را کاملاً مرطوب می کند.

دقت داشته باشید که از این محصول حتی برای پوست نوزاد نیز می توان استفاده کرد. اگر به دنبال یک محصول با چندین ویژگی بی نظیر هستید ، در انتخاب این کرم شک نکنید !

  • مرطوب کننده عمیق و مؤثر با دوام طولانی
  • افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • حاوی پرو ویتامین B5

ترکیبات کرم چند منظوره کلیون

ترکیبات کرم چند منظوره کلیون
ترکیبات کرم چند منظوره کلیون

 

روغن بادام شیرین ، الانتونین ، ویتامین E و پرو ویتامین B5

روغن بادام شیرین

از قدیم الایام روغن بادام شیرین یکی از محبوب ترین روغن ها برای مراقبت از پوست بوده است. این روغن با آبرسانی به سلول های سطوح مختلف پوست، خشکی آن را برطرف کرده و باعث ایجاد شادابی و لطافت در آن می شود. روغن بادام شیرین حاوی ویتامین های A و E بوده و منبعی غنی از آنتی باکتریال ها است. وجود این ترکیبات به این روغن خواص درمانی زیادی می بخشد. به عنوان مثال رفع آفتاب سوختگی و جای زخم، کمک به درمان آکنه و جوش و یکسان سازی رنگ پوست از جمله مهم ترین خواص درمانی این روغن هستند.

آلانتوئین

این ماده از گیاهانی نظیر جوانه گندم و بابونه به دست می آید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این ماده دارای خواص درمانی و مراقبتی فراوانی است. وجود آلانتوئین در این کرم باعث رفع التهاب و خشکی پوست شده و به حفظ رطوبت پوست کمک زیادی می کند. به علاوه این ماده می تواند در درمان و برطرف کردن جای زخم ها نیز بسیار موثر باشد. خواص ترمیمی این ماده به بازسازی پوست کمک کرده و باعث از بین رفتن اثرات پیری پوست می شود.

ویتامین E

ویتامین E یکی از اصلی ترین ترکیبات یک کرم مرطوب کننده است. این ویتامین با نفوذ به لایه های عمیق پوست از خشک شدن آن ها و از بین رفتن رطوبت لایه های زیرین جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت پوست خواهد شد. به علاوه این ویتامین با تقویت سلول های پوستی از پیر و شل شدن پوست بدن جلوگیری کرده و آن را همواره سفت و انعطاف پذیر نگه می دارد. ویتامین E ماده ای مناسب برای از بین بردن لک های پوستی است. بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده کلیون می تواند تا حدودی لک های تیره پوستی را نیز از بین ببرد.

پرو ویتامین B5

پروویتامین B5 دشمن خشکی و کدری پوست است. وجود این ماده در کرم مرطوب کننده چند منظوره کلیون باعث می شود که سطح رطوبت پوست شما همواره در حالت ایده آل باقی بماند. بنابراین پوست شما همواره انعطاف پذیر، روشن و جوان باقی خواهد ماند. به علاوه این ویتامین باعث جلوگیری از بروز آکنه و اگزما در پوست شده و از آن در برابر قرمزی، التهاب و آسیب های ناشی از خشکی مراقبت می کند. همین موضوع روند پیری پوست را کندتر کرده و آن را جوان و سالم نگه می دارد.

طریقه مصرف کرم کلیون CLIVEN Multipurpose Cream

بعد از تمیز کردن پوست کرم چند منظوره کلیون را به صورت و گردن بزنید و ماساژ دهید تا جذب شود. این کرم کلیون را می‌توانید در تمام روز و به دفعات برای تمام بدن استفاده نمایید. فوق العاده مرطوب کننده و بسیار مغذی می باشد.

کرم چند منظوره کلیون را از کجا تهیه کنیم

برای مشاوره و قیمت محصول مورد نظر با پشتیبان سایت در واتساپ در ارتباط باشید: 09172057146

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *